Részek Szereplők Bevezető

2015. június 13., szombat

14.rész

Átkaroltam a nyakát, mire szenvedélyesebben kezdett csókolni, apró puszikkal borította az arcom, a hajam és a nyakam, amik egyszerre csikiztek és felhúztak. Előtört belőlem a kacagás. Nem tudom, mennyi ideig csókolóztunk, de megint tisztán éreztem, hogy nem akarja  megtenni a következő lépést. Lassan lecsúsztattam a kezem a pólójára, aztán egyre lejjebb, végül alányúltam, és végigsimítottam a mellkasa finom bőrén.
Hallottam, hogy eláll a lélegzete.Kicsit eltolt magától és kérdőn nézett rám mire aprót bólintottam.
Csendben lehúzta rólam a ruhát,és végigsimogatta a mellem, a hasam, meg minden porcikámat.
Hátára fordítottam és csókolgatni kezdtem mellkasát ,miközben az ujjaim a hasán kalandoztak.Nem is bírta valami sokáig, megint ő kerekedett felül.

Hirtelen megszólalta telefonom.
-Hagyd.-súgta Kristóf.Hagytam is nem foglalkoztam vele, de mikor már vagy hatodjára szólal meg akkor már nagyon idegesítő.-Picsába,Ki az ?.-gurult mellém.
A táskámhoz sétáltam és magamhoz vettem a készüléket.
-Anyu.-grimaszoltam.-Szerintem,valamilyen oknál fogva meg érezte hogy mi ezt csináljuk, ezért hívott.-nevettem fel.
-Lehet, a szülőknek mindig  jók a megérzésük.-vigyorgott.-Vissza hívod?.-kérdezte.
-Nem.-mondtam.-Csak egy sms-t küldök.

"Szia anya.Jól vagyok, megérkeztünk.Egy nagy kártya partit zavartál meg (:  Jó éjt. Puszi"

-Most komoly?Kártyaparti?.-hitetlenkedett Kristóf.
-Miért mit írjak?Juj anyu megzavartál minket a csókolózásban?.-húztam fel a szemöldököm.
-Inkább nem.-magasodott megint felém.-Folytatjuk cica?.-kérdezte miközben ajka súrolta az enyémet.
-Bocsi, de elcseszte a hangulatot ,csúnyán mondva.-mosolyogtam.Hosszú csókot nyomtam az ajkára bocsánat kérően.-Nem baj?.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Nem.Majd bepótoljuk.-vágta rá.-Valamikor.-sütötte le a szemét.
Még beszélgettünk utána pedig lefeküdtünk aludni , mivel mind a ketten elfáradtunk, rendesen.Egy nagy francia ágy volt ezért ketten feküdtünk rajta,közel helyezkedtünk egymáshoz, én Kristóf mellkasán pihentettem a  fejemet és az egyik kezével pedig szorosan magához ölelt.

*
Reggel már egyedül feküdtem a nagy ágyon, mivel cseppentsem volt kedvem még kikelni és még van egy kis idő az indulásig.Kezembe vettem a telefonomat és felnéztem Facebookra, amin egyből megakadt a szemem egy képen.Mi vagyunk rajta Kristóffal ,  én a mellkasán alszok ő pedig a homlokomra nyom egy puszit.

Pontban Kilenckor kikászálódtam az ágyból és a kis pici konyhába vettem az irányt.
Ő ott szorgoskodott a tűzhely előtt, oda settenkedtem és körülöleltem a derekát.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Szia cica.-fordult felém , és egy  csókot nyomott az ajkamra.-Elrontottad a meglepit.-mondta sértetten.
-Sajnálom.-sütöttem le a szemem , de közben mosolyogtam.-Úgy viselkedsz mint a pasim.-böktem ki.
-Miért nem lennék jó annak ?.-kérdezte vigyorogva.
-De, jó lennél csak kár hogy elmegyek.-mosolyogtam kissé szomorúan.
-Igen kár, Viszont feltalálták a táv kapcsolatot csajszi.-jelentette ki.
-Tudom, nem vagyok hülye.Csak én nem skypen van telefonon akarok veled kommunikálni hanem így.-mutattam kettőnkre.
-Ez azt jelenti hogy nem akarsz táv kapcsolatot?.-kérdezett rá komolyan.
-Akarnék nem az a gond, hanem az hogy tudod milyenek az ilyen kapcsolatok, pár hétig oké de utána az egyik rá un a másikra és dobja vagy valami , érted?.-sütöttem le újra a szemeim.-Én nem akarom , hogy így legyen.Nem szeretném ha rá unnánk a másikra és mikor vissza jövök úgy állnánk egymáshoz mint két idegen.-fejeztem be a monológómat.
-Ebben van igazság.-értett egyet.-Akkor barátok, extrákkal.-kacsintott.
*
Reggeli után mind ketten elmentünk készülődni, igen ketten nem foglalkoztam vele hogy lát-e fehérneműben vagy sem.Csak a zuhanyzás végeztük külön, Kristóf nagy bánatára.Ma  sima fekete atlétát vettem fel egy rövidnadrággal mivel jó idő volt.Hajamat oldalra fontam , sminkemmel pedig nem foglalkoztam.Kristóf egy farmer halász nadrágot húzott fel egy Ramones pólóval.Össze pakoltuk a ruháinkat utána pedig beültünk az autóba és hazafelé vettük az irányt.
-Hiányozni fogsz.-mondta Kristóf út  közben.
-Te is nekem, majom.-vágtam rá mire hangosan felnevetett.
-Minden nap új becenév cica?.-nézett rám.
-Igen, de az utat figyeld, Majom.-vigyorogtam.Ő  cicának hív én meg majomnak , meglátszik hogy egyikünk sem valami épp elméjű.Lehet egy kívül állónak ez fura lehet hogy úgy tűnik egy pár vagyunk , de sajnos nem.Csak barátok extrákkal.-Kristóf.-szólítottam meg mire felém pillantott.-A batárok extrákkal azt jelenti hogy..-kezdem volta bele de közbe vágott.
-Akár lehet pasid is nekem meg csajom.-grimaszolt.
-Mindig közbe vágsz.-fontam össze a kezeimet a mellem alatt.-Majom.-néztem ki az ablakon.
-Most megsértődtél cica?.-mondta egy mosollyal az arcán.
-Igen.-mosolyodtam el.Épp egy út kereszteződésnél álltunk meg mivel piros volt a lámpa.Kristóf gyorsan maga felé fordította a fejemet és egy gyors csókot nyomott az ajkamra.-Szemét.-nevettem fel.

*

Mikor haza értünk megbeszéltem Kristóffal hogy találkozunk a reptéren mire egy csókkal elköszönt.Bent egyből a szobámba vettem az irányt és átöltöztem. Egy fekete farmer rövidnadrágot húztam fel, melynek alja szegecsekkel  volt díszítve, felsőtestemre egy pólót vettem, melyre fehér színnel rá van írva hogy Lol.Hajamat pedig begöndörítettem és oldalra tűztem egy hullám csattal.Magamra kentem egy kis alapozót amit egy púderrel fixáltam.Szemhéjamra fekete szem festék került melyet elsatíroztam hogy füstös hatást keltsen, ajkaimon pedig egy kis  szájt fény csillogott halványan.Mindezek után boldogan szökdeltem le a lépcsőn és megrohamoztam a szüleimet.Mikor megláttam anyát szó szerint a nyakába ugrottam és így tettem apával is.
-Ne menj.-sírta el magát Lili.
-Muszáj herceg nőm,esküszöm minden nap felhívlak jó?.-kaptam fel az ölembe.
-Kisujj eskü?.-nyújtotta a kis ujját.
-Kis ujj eskü.-erősítettem meg.-Na de ne sírj.-nyomtam egy nagy puszit az arcára, mely egy kis foltot hagyott az arcán.
-Kincsem, van egy rossz hírünk.-sütötte le anya a szemét szomorúan.-Nem tudunk kivinni a reptérre.-mondta.
-Nem baj.-mondtam szomorkásan.-Akkor Kristóf visz ki?.-kérdeztem mire anya bólintott.
*
Miután kb huszadjára öleltem végig a családomat ,Kristófnak sikerült betuszkolnia a kocsiba úgy hogy még véletlenül se tudjak még egyszer kiszállni.Útközben egy szót sem szóltunk egymáshoz , mert mindketten a gondolatainkba mélyedtünk.
Egy folytában a szüleimen járt az eszem , hogy mégsem akarom őket itt hagyni, velük akarok maradni.
A reptéren már a sírás kerülgetett, azért mert már nem sokára egy repülőn fogok csücsülni.Egyedül.Kristóf észre vette rajtam hogy valami baj van így megpróbált felvidítani, kisebb nagyobb sikerrel.Mikor már azt hittem hogy feladta felkapott az ölébe, úgy mint egy menyasszonyt és  folytattuk utunkat kissé döcögősen mert a bőröndömet húzta .

-Engedj el.-mondtam nevetve.
-Egy csókért.-vágta rá.
-Kapsz kettőt is csak rakj már le.-visítottam mire lerakott és magához húzott.Elsőnek csak egymás szemébe néztünk de kis idő múlva az a kis távolság mely az ajkaink közt volt mind megszűnt.-Lekésem a repülőt majom.-mondtam mikor elszakadtunk egymástól.
-És?Örülnék én neki.-fogta meg a kezeimet.

*
A repülőn ülve nem tudtam semmivel sem elfoglalni magamat , a közösségi oldalak ki voltak halva , a könyveim pedig a bőröndömbe voltak amiket nem akartam leszedni.
-Hagyd abba.-fordultam hátra mikor egy kis gyerek megrúgta az ülésem.
-Nyanya.-mondogatta egy folytában.
-Szaros.-vágtam rá , és vissza fordultam.
A leszállás kicsit döcögős volt de végül földet értünk. Nagyiék már
a kijárat előtt vártak rám.Mindkettőjüket szorosan megöleltem és elindultunk "haza".

*
A házba belépve egy nagy nappali fogatott, jobbra volt a konyha, balra pedig két szoba és két fürdő, amiből az egyik az enyém lesz.Gyorsan kipakoltam a cuccaimat és elmentem sétálni.
*
Haza felé kicsit eltévedtem ezért bementem egy kis bárba segítséget kérni nem nagy sikerrel mert tele volt.Éppen egy banda lépett fel, a színpadon négy kb velem egykorú fiú volt, feketébe öltözve.Jók voltak , mi tagadás nagyon jók,  attól függetlenül hogy rockot játszottak vagy mit.Nagy nehezen átverekedtem magamat a bár pulthoz , és meg kérdeztem hogy merre van az utcánk /elmondtam az utca nevet is/.
Kifelé menet bele futottam az egyik srácba aki az előbb fent volt a színpadon.
-Hello.-köszönt rám.-Andy vagyok de gondolom tudod.-mondta büszkén.
-Most már tudom.-mentem volna el mellette de meg fogta a csuklómat.-Engedj el.-mondtam nyugodtan.
-Miért mi lesz ha nem?.-húzta fel szemöldökét .
-Csak engedj el.-rángattam a kezem mire annyira közel húzott magához , hogy az ajkaink pár centire voltak egymástól.







/Londoni Szereplők/ ui : Még nem biztos hogy mindenki benne lessz...(Előre bocsi a képekért amiket a szereplökről rakok ki :3 )

Andy Biersack

Andy kinézetre rossz fiúnak látszik , és mi tagadás belülről sem más.Sokszor iszik és cigizik, már volt olyan is mikor drogozott párszor.Egy bandában is benne van , melynek Black Veil Brides a neve.Szabadidejét leginkább bárban tölti vagy csak kószál a városban.Nagyon szereti az állatokat: van egy cicája, de a madarakért is rajong.Néha vannak jó pillanatai mikor kedves vagy figyelmes másokkal szemben.Jelenleg szingli, de nagyon szeretne már egy olyan barát nőt akiben megbízhat , és aki mellet nem kell megjátszania magát.

Külseje: 189 cm magas , hajszine barna szemszíne pedig kék.És van egy piercingje.




Bryan Becker



 Bryan úgy szintén rossz fiúnak látszik , mint Andy.De ő kedves és nagyon figyelmes , azokkal az emberekkel akiket szimpatikusnak talál.Szabadidejében sokat zenél és ír dalokat , amiket sosem mutat meg másnak, mert attól tart hogy azt mondják rá , mégsem olyan jó.Pedig az.1 hónapja szakított barát nőjével ezért jelenleg nőtlen, és egy darabig az is szeretne maradni.

Külseje:193 cm haj színe barna és a szem színe is.Orrában pedig egy piercing található.Testét pedig több tetkó borítja.


Ashley Roberts

Tipikus tinédzsernek mondható,mert lázad mint egy tizenéves.De még sem sorolható közéjük mivel ennyi idősen a lány nem iszik, cigizik és van mikor drogozik is.Egyik este úgy tért haza hogy orrában egy piercing díszelgett, ekkor telt be a szüleinél a pohár, kitagadták ezért a barátaihoz költözött kis időre.Szabadidejét legtöbbször bárban vagy buliban tölti , de mikor nincs kedve akkor sorozatokat néz.Kedvence a Vámpír naplók , ha valaki felhozza Démont a filmből , vagy rosszat mond rá képes megverni is.De ezektől függetlenül nagyon kedves és megértő lány.

Külseje:169cm, haj színe Szőke, szem színe pedig kék.

Ashton Clark

A neve hallatán sok mindenki fiúnak gondolja , pedig egy lány. Szülei  azért adták neki ezt a nevet mert mindenáron fiút szerettek volna, de ez nem jött össze, elvetetni meg már nem lehetett.Helyette megszületett egy gyönyörű, mosolygós lány.Imádja a cicákat, de szülei nem vesznek neki.Folyton ordibáltak és veszekednek Ashtonnal.Sokszor még azt a pénzt is felhánytorgatják amit a lány ételre vagy ruhákra költ hogy legyen mit felvennie.Nem mondhatni hogy szegények, inkább a gazdagok közzé sorolhatók.

Külseje: 165 cm, szőke hajú és barna szemű.




6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tetszett ^^ Várom a követkető részt <3 Mit csinál vajon Andy? :o

... írta...

Nagyon , de nagyon örülök neki hogy tetszik <3 A következő részben kiderül :3

Unknown írta...

Nagyon jo lett siess a kovivel❤

... írta...

örülök h tetszik :D :D <3 Sietek :3

Unknown írta...

Mikor lesz kövi rész?

... írta...

Már fent van :D remélem tetszeni fog :D