Részek Szereplők Bevezető

2015. június 29., hétfő

16.rész

"-Akkor miért hagyod hogy megcsókoljalak?.-kérdezett vissza."

Megfogott,  mivel magam sem tudtam, valami vonzott benne de emellett taszított is.
Nagyon is jól tudom azt hogy ha vele barátkozok végül én fogok sérülni.De mégsem tudom ellökni miközben arcomon érzem a kezét vagy az ajkát.
-Nem akarom hagyni.-sütöttem le a szemem.-És innentől nem is fogom.-csaptam be a szekrényem ajtaját.
Fogalmam sincs most mi van velem ,mióta ide költöztem minden zavaros.
Saját magamon nem tudok kiigazodni, ami nem kis gond főleg hogy Andy bejött a képbe.Nem kellet volna hagynom a csókot mivel alig ismerem , és nem is a pasim vagy valami.De most is váratlanul ért a dolog ő megcsókolt de én nem csókoltam vissza.Áh.
-Lena.-szólított meg valaki mire hátra fordultam és Ashtonnal találtam szembe magam.-Te vagy az.-visította és a nyakamba ugrott.-Olyan jó újra látni.-engedett el.
-Hiányoztál.-mondtam.



-Te is nekem.De ha már itt vagy , elmegyünk ma valamerre?.-kérdezte.
-Természetesen.-bólintottam.Végig néztem a barátnőmön és kissé meglepődtem mennyit változott.Szőke haja már nem a derekáig ért hanem a válláig.Régen minden pólót , pulóvert szoknyával vett fel , de most farmer nadrágot húzott egy bő fazonú pólóval, kezében pedig gördeszka pihent.-Hüha hogy megváltoztál.-jelentettem ki.
-Nem csak én.-vigyorgott.-Szoktál még táncolni?.-kérdezte menet közben.
-Szoktam.-válaszoltam.-Te?.
-Én mostanság nem, kezdek be rozsdásodni.-mondta.-Úú tudom hova menjünk délután.-mondta lelkesen.
-Hova?.-kérdeztem rá de ő csak vigyorgott.
*
Az iskolából kilépve előhúztam a táskám aljából a fülhallgatóm és bekapcsoltam a telefonomon a zenét.
A haza felé vezető utat csendben tettem meg.A házba belépve nagyi egyből letámadott hogy mi volt a suliban, meséljek el minden részletet.Elmeséltem neki , kihagyva az Andyvel történt dolgokat.
-Körülbelül ennyi.-fejeztem be.-Nagyi , elmehetek Ashtonnal valahova majd délután?Eskü legkésőbb kilencre hazaérek.-kérleltem.
-Elmehetsz.-egyezett bele.
-Köszönöm.-öleltem meg.
Gyorsan felbaktattam a szobámba és ledőltem az ágyra.Miután eltelt  öt perc meguntam a  fekvést ezért magamhoz vettem a laptopom és az ágy elé ültem.
Facebookon egyből megakadt valamin a szemem , méghozzá egy képen.Kristóf és egy ismeretlen lány volt rajta.Rögtön egy csomó kérdés vetődött fel bennem.Vajon a barátnője?Mióta vannak együtt? Lehet már el is felejtett?

Ash: Szia Len! Valami sportosat vegyél fel.-irt rám Ashton.
Én:  Szia ! Oké, de most már elárulod hová megyünk?-kérdeztem.
Ash: Táncolni.-válaszolt.

Annyira megörültem a hír hallatán hogy felpattantam a földről és a szekrényhez léptem.Előkerestem egy szürke mackó nadrágot hozzá pedig egy fehér atlétát, ez az összeállítás tánchoz pont jó lesz.Hajamat egy copfba kötöttem a fejem tetejére,a sminkel nem foglalkoztam sokat mivel egy kis szempillaspirált kentem fel.

-Lena itt van Ashton, gyere le.-kiabált lentről.
-Megyek.-válaszoltam.Gyorsan lefutottam az emeletről és Ashton nyakába ugrottam.
-Én is örülök neked.-mondta nevetve.-Na de menjünk.-engedett el.
*
Egy nagy parkba érkeztünk meg mely teli volt fákkal és gyönyörű virággokal.
Sok ember sétálgatott és játszott a gyerekeivel vagy kutyájukkal.De volt olyan is aki csak a padon üldögélt és könyvet olvasott, vagyis csak próbált mert egy kis szökőkút mellet hangos zene ment ,  Ashtonnal egyből arra vettük az irányt és megpillantottunk egy bandát, akik táncoltak.

A koreográfiájuk elkápráztató volt-számomra- mindent kizártak , és csak a zene ütemére figyeltek.
-Gyere táncoljunk , mi is.-húzott magával Ashton.
-Oké.-mondtam vigyorogva.
Mindenki-aki persze tudott táncolni-be állt egy nagy körbe, sorban jöttek az emberek és mutatták meg mit tudnak.Mikor Ashtonra esett a kör , simán besétált a közepére és nyugodtan szét nézett.Akkor kezdett el táncolni mikor a zene kezdett felgyorsulni.
-Kezdesz berozsdásodni, hm?.-löktem meg a vállammal mikor vissza állt mellém.
-Aha.-mondta nevetve.-Te jössz , menj már.-lökött be a közepére.
Hirtelen nem jutott semmi lépés sem az eszembe, de pár perc elteltével magával ragadott a zene.

*

-Áá.-kiabálta Ashton haza felé menet.-Még mindig fel vagyok pörögve.-nevetett.-És képzeld , az egyik táncos srác elhívott randizni.-mondta.
-Örülök.-mosolyogtam.-ezt meg kell majd ismételnünk.-jelentettem ki.
-Az biztos.De nem holnap, mert délelőtt vásárolni megyünk.
Most már a szombatom is be van tervezve, alig lesz szabad percem, mivel Ashton eltervezte hogy délelőtt vásárolunk , délután pedig átmegyek hozzá segíteni a készülődésben.

Mikor haza értem vacsora nélkül bedőltem az ágyba , annyira kimerültem.Csak arra  vettem rá magam hogy átöltözzek és szóljak a nagyinak hogy megérkeztem.

*

-Hahó, fent vagy?.-kopogott be Bryan az ablakomon hajnali egy órakkor.
-Most már igen.-keltem fel az ágyból.-Mit akarsz?.-nyitottam ki az ablakot.
-Nézünk filmet?.-mosolygott.
-Nem.-vágtam rá mire értetlenül nézett rám.-Hulla fáradt vagyok , és nem akarok úgy kelni mint ma.-böktem ki.
-Megértem.-sütötte le a szemét.
-Bryan, nem akarom hogy megharagudj  de nem szeretném ha hajnalok, hajnalán minden egyes nap beállítanál,mivel csak barátok vagyunk és ez számomra kicsit fura.-magyaráztam.
-Mi?.-értetlenkedett.-Basszus, én is csak barátként tekintek rád sajnálom ha..-kezdett volna bele de félbe vágtam.
-Ne magyarázkodj.-mosolyodtam el.-Én vagyok hülye hogy ilyeneket mondtok.Na de most menj hagy pihenjem ki magam.-lökdöstem játékosan.
-De barátok maradunk ugye?.-kérdezte.-Juj vagy inkább őri barik ,tudod.-mondta lányos hangon mire felnevetem és ő is nevetésben tört ki.
*
Az alvásban baránőm zavart meg , mivel a nagyi felengedte őt a szobámba , futásból rám ugrott, nekem pedig szemeim egyből kipattantak.
-Magadnál vagy?.-kiabáltam rá ő pedig lesütötte szemeit.-Bocs, csak ez nem valami szép keltés volt.-kértem tőle bocsánatot.
-Nem baj , én voltam a hibás.-mosolyodott el.-De most készülődnöd kell.-jelentette ki és a szekrényemhez sétált , amiből egy fekete bőr szoknyát és egy spagetti pántos toppot húzott elő.-Ez jó lesz.-rakta rá az ágyamra a ruha darabokat.
-Én ezt fel nem veszem.-emeltem magam elé a szoknyát.
-Akkor minek van ilyen szoknyád , ha nem is hordod?.-rázta a fejét hitetlen kedve.-Dísznek?.-kérdezte.
-Pontosan.-nevettem fel.-De most az egyszer , felveszem a kedvedért.-kászálódtam ki az ágyból , és magamhoz vettem a kikészített szettet.
-Oké.-mosolyodott el a barátnőm.-Adok húsz percet hogy elkészülj, siess.-terelt be a fürdőbe.
Gyorsan lehámoztam magamról a pizsamámat és be álltam a zuhany alá.Mikor végeztem magamra tekertem a törölközöm és a tükör elé sétáltam.Hajamat megszárítottam és oldalra fontam, utána pedig felöltöztem.
-Kész vagyok.-léptem ki a fürdőből.
-Én nem úgy látom.-mosolygott.-Sminket nem raksz fel?.-nevettet ki.
-Upsz, de.-mentem vissza a fürdőbe nevetve.Magamra kentem egy kis alapozót amit púderrel fixáltam.Szememre  fekete szem festék került, és végül egy kis pírosítót raktam fel.-Na most már indulhatunk.-léptem ki újra.
-Csinos vagy.-dicsért meg Ashton
-Köszi , de melletted elbújhatok.-mosolyogtam rá mire a fejét rázta.
Pedig igazam volt , véleményem szerint Ashton szebb volt nálam.
 Szőke haját csak simán kiengedve hagyta , mely nagy hullámokban omlott vállára.Sminkjével nem bajlódott sokat , mert csak egy kis szempilla spirált és száj fényt kent fel.Ma ő is szoknyát húzott fel , ami megmutatta hosszú lábait, felülre egy sima pólót húzott , lábára pedig egy Converset. Ashton a sportos öltözéket próbálta csinossá tenni , ami persze sikerült is neki.-Cserélünk ruhát?.-kérdeztem nevetve.-Neked sokkal kényelmesebb.-mondtam szomorúan.

Miután abba hagytam a nyavalygást útnak indultunk.
Elsőnek a pláza felé tartottunk ,ahol minden ruha boltot megrohamoztunk.Ashton több ruhát is talált magának velem ellentétben aki egyetlen egy pólót talált.
-Eszünk valami?.-intett kezével a KFC felé.
-Aha , menjünk.-ragadtam meg karját és a pulthoz siettem.
Percek alatt kikértünk az ételt és leültünk egy asztalhoz, sokat beszélgettünk legfőképpen felesleges dolgokról de hát mi lányok ilyenek vagyunk.
Mielőtt haza indultunk volna Ashton be ment a Rossman-ba néhány lányos dolgot venni.
*
Ashtonék háza óriási volt.Mikor beléptünk egy nagy előtér fogadott , ahova a cipőket és a kabátokat lehetett letenni, ha kicsit mentünk jobbra úgyszintén egy nagy konyha fogadott, balra pedig a nappali.Az emeleten négy szoba volt , egy Ashtoné ,egy a bátyájáé és a harmadik pedig a szülőké, és végül az utolsó a vendég szoba.
-Szasz" hugi.-köszönt a testvére.-Öhm hello , te ki vagy?.-húzta fel szemöldökét.
-Szia , még nem találkoztunk Lena vagyok.-mutatkoztam be.
-Adam.-mondta , utána meg végig nézett , fejem tetejétől a talpamig , mikor vissza tért tekintete az arcomra, elvörösödtem nem tudtam semmit sem tenni elenne hogy ne legyek rák vörös, sajnos.Ő is észre vette hogy arcom pirosra váltott ezért mosolyra húzta a száját.
Én is végig néztem rajta, de nem olyan feltűnőn mit ahogy ő tette.Szőke haja volt ami kuszán állt, szeme pedig zöld .A pólója izmos testére tapad ami persze minden lánynak felkeltette figyelmét, közöttük az enyémet is.
-Fent leszünk.-húzott a lépcső felé.-Mi volt ez az előbb?.-kérdezte immár a szobában.
-Semmi.-vágtam rá.
-Aha.-nyújtotta el direkt a h-át.-De erre majd vissza térünk, készülnöm kell.-sóhajtott fel.-Elsőnek a hajamat és a sminkemet készítsük el, utána jöhet a ruha.Oké?.-kérdezte mire aprót bólintottam.

Szőke haja immár egyenesen hullott a vállára , sminkje pedig csodálatos volt.Ma estére egy szép egybe ruhát vett fel mely egyszerű , de ahogyan rajta állt lélegzet elállító volt.
-Wow, gyönyörű vagy.-mondtam mosolyogva.
-Köszönöm.-vigyorgott.Pont ült volna mellém de kopogtatás megzavarta, egyből az ajtóhoz szaladt és feltépte azt.
-Szia.-köszönt mosolyogva, ekkor esett le nekem hogy el kéne innen húznom, de gyorsan.
-Öhm én akkor megyek is, sziasztok.-léptem ki az ajtón.
-Nem alszol itt?Nem sokára jövök.-mondta.
-Majd máskor.-hagytam őket kettesben.

*
Az ajtón belépve nagyi sietett elém hogy menjek vele, mivel vendék jött hozzám.Mikor meg láttam a "vendéget" egyből a nyakába ugrottam-persze miután felfogtam hogy nem álmodok-.
-Úr isten.-visítottam, közben pedig magamhoz szorítottam-mint egy jó barátot persze-.
-Én is örülök hogy látlak, de nem kapok levegőt.-Nevetett fel.
-Tényleg, bocsi.-engedtem el.Nem tudtam elhinni hogy itt van.Londonban.

















7 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez nagyon jó volt^^ Ashton testvérével mi lesz?És Andyvel? Úhhh nem is tudom hogy lehet ezt mindet ilyen jól kitalálni :o <3 Azért köszi és siess a következő résszel :)

Unknown írta...

Áááááá imádom szerintem ez az egy szó bőven elég...❤❤❤

... írta...

Nagyon örülök neki h tetszett nektek :DD Előre nem szeretnék elmondani semmit , remélem megértitek..A kövivel pedig sietek ahogy csak tudok :DD

B.:3 írta...

Ááá nagyon király lett...*-*
Nagyon király rész lett.:DDDDDD
Ashton bátyájával mi lesz? *--*
És ki akinek ennyire örül? :o
IMÁDOOOOOOOM.<333333

... írta...

Nagyon örülök neki h tetszett :D :D előre nem szeretnék elmondani semmit , mert a további részekben úgyis minden kiderül :)

Névtelen írta...

Nagyon jól. Írsz Mokorra várható új rész?? ������

... írta...

Köszi :3 Sietek vele ahogyan csak tudok :)