Részek Szereplők Bevezető

2015. június 20., szombat

15.rész

"-Csak engedj el.-rángattam a kezem mire annyira közel húzott magához , hogy az ajkaink pár centire voltak egymástól."


-Nem.-súgta és megcsókolt.Kezeimet rögtön mellkasára tettem , és erősen eltoltam magamtól.
-Mit a faszt képzelsz magadról?-mondtam csúnyán.-Ki vagy te ? Attól hogy énekelsz vagy van egy bandád, egyből a karjaidba omlok? Segg fej.-hagytam ott.
-Ezt még megbánod, édes.-fenyegetett mire én hátra fordultam és felmutattam a középső ujjam.
De most komolyan , fogalmam sincs hogy gondolhatta azt ,hogy hagyom a csókot, hiszen nem ismerem , és félre értés ne essék ha ismerném se engedném.Pfuj.Mikor olyan közel voltam hozzá már akkor el kellet volna húzódnom , de nem tudtam ,olyan érzés volt mintha ott helyben megbénultam volna és a kezeim, lábaim nem tudtak volna megmozdulni.Mondhatnám hogy az illatától , de nem mivel erősen érződőt rajta a cigaretta szaga.
*

Szia nagyi.-mondtam mikor beléptem az ajtón.
-Szia Lena.-köszöntött a harmadik nevemen.
-Nagyi tudod hogy nem szeretem ha a harmadik nevemen szólítanak.-magyaráztam.
-Tudom de az Elena szebb mit a Zoe.-mosolygott.
-De hát még általánosba sem hívtak így.-nyavalyogtam.
-De az itteni barátaid igen.-jelentette ki és felment az emeletre.
Nagyi felfedte a kis titkomat.Nem simán Zoe Smith vagyok, hanem Elena is.Nem nagyon használom mivel nem illik a Zoehoz , szerintem .Elena Zoe Simth, kicsit sem illik hozzá.De abban van valami igazság amit a nagyi mondott , szebb , és a suliba ahová menni fogok mindenki így ismer.Hurrá.
*
A szobámba immár rend uralkodott, mindent kipakoltam és elrendeztem.Ezért már nem volt semmi dolgom.A közösségi oldalakon nem volt semmi érdekes, a szüleimmel és Kristóffal beszéltem telefonon.
-Lena látogatód van.-kiabált fel a szobámba újfent nagyi.Futólépésben mentem le a lépcsőn, mikor megpillantottam ki áll az ajtóban egyből lecövekeltem a folyosón.
-Szia.-köszönt.-Jó újra látni.-nézett végig rajtam.
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem egyből.
-Áthoztam a leckét.-vigyorgott.
-Hogy is hívnak?.-vágott közbe nagyi.
-Andy.-válaszolt.
-Oké én Emily vagyok, de ez mindegy.-mosolygott nagyi.-Felmennétek a szobába légyszíves,hogy ne zavarjunk titeket a tanulásban.-nézett rám a nagyi.
-Én nem..-mondtam volna de Andy közbe vágott.
-Felmegyünk.-jelentette ki és kezen ragadott.A szobába érve újra közel húzott magához és a fülemhez hajolt.
-Szia.-súgta.-Jó újra látni.-mondta és a szemembe nézett.Kék szemei egyből meg babonáztak , nem tudtam , bírtam félre nézni.Rabul ejtett.
-Hagyj.-suttogtam , de nem toltam el , vagy taszítottam el  magamtól.-Légyszi.
-Nem.Te is ezt akarod.-mutatott kettőnkre, és megcsókolt.Most nem ellenkeztem,hagytam hogy csókoljon.Mi tagadás jól csókolt , nagyon is.Elkellet volna  tolnom magamtól , de nem tettem , csak hagytam hogy maguktól történjenek a dolgok.
Mindkettőnket elkapott a vágy, nem tudtam nem akartam elhúzódni tőle.
Mikor már megunta a sima csókot át váltott csókolózásba , eleinte ellenkeztem , de végül nem bírtam ellenállni.Az ágyra döntött és felém magasodott, az arcomat és a nyakamat puszilgatta ami miatt halkan felnevettem.
Mindketten egy kopogásra lettünk figyelmesek ezért Andy  egyből leugrott rólam és a jegyzeteket olvasgatta, vagyis csak akarta.
-Andy , fejjel lefelé van.-mondtam unottan.
-Jóvanna '-mondta és megfordította.Mielőtt ajtót nyitottam kétszer kifújtam a levegőt és be, hogy kicsit megnyugodjak.
-Tessék.-nyitottam ki.Egy  velem egy korú fiúval találtam szembe magam.Haj színe, szem színével egyezett mivel mindkettő barna volt.Testét több tetkó borította pont úgy mint Andynek.
És neki is volt egy piercingje az orrában.-Öhm szia.-mondtam pár perc után.
-Szia.-mosolygott.-Bryan vagyok , te pedig biztosan Lena.-mondta.
-Hát igazából Zoenak hívnak de ja.-mondtam kicsit bunkón.
-A szomszédban lakok.-mutatott ki az ablakon egy nagy házra.-Gondoltam bemutatkozok.-fejezte be.
-Csá.-jött az ajtóba Andy.-Mint látod zavarsz.-mondta egy vigyor kíséretében.
-Ó akkor már megyek is.-fordult a lépcső felé.
-Ne , ne menj.Nem te zavarsz hanem ő.-mutattam Andyre.-Pá.-toltam ki az ajtón mire ő megfogta magát és távozott kicsit idegesen.
Bryant behívtam a szobámba és beszélgetni kezdtünk.Nagyon rendes srác, nem olyan mint Andy.
Szerencsére.
Azt is említette hogy az ablaka pont az enyémmel szembe van így figyelmeztetett hogy mikor öltözök vagy valami húzzam le a reluxát, mivel képes elbambulni ha ilyen a kilátás.ez kicsit perverz volt de hát na , pasiból van.
Sokat meséltem neki Zalaegerszegről, és a "barátaimról ".

*
Hajnali három órákkor egy nagy zajra riadtam fel ami kintről jött.Az ablakhoz sétáltam és megláttam Bryant, a fán ami pontosan a két ablak köz van.
-Te meg mit csinálsz?.-kérdeztem álmosan.
-Megyek hozzád.-nevett fel.
-Nem ismered az ajtót?.-kérdeztem hitetlen kedve.
-De ismerem, csak ha azt használnám felvernék mindenkit.-adta meg a logikus választ.
-Bolond.-vágtam rá nevetve.-Gyere.-engedtem be az ablakon.
-Szia.-köszönt.
-Nekem ne sziáz!Miért vertél fel a mesés álmomból hajnali három órakor?!.-támadtam le.
-Hát , azért mert én nem tudtam aludni , és gondoltam akkor te se tudj.-nevetett fel.
-Köszi.-röhögtem fel.
-Szokj hozzá nem ez lesz az első,na de most mit csináljunk?.-kérdezte.-Nekem vannak ötleteim , de azok neked nem tetszenének.-nézett végig rajtam.
-Bizonyára tényleg nem tetszenének, de nézhetnénk egy filmet hátha rád jön az álmosság.-mentem a laptopomért.
-Laptopon nézzük?.-húzta fel a szemöldökét.
-Igen mert ha a nappaliba nézzük akkor felkelnek a nagyiék.-magyaráztam neki mire egy bólintással jelezte hogy egyet ért velem.
Mindketten az ágyon helyezkedtünk el úgy hogy a laptop a lábunknál volt.A film nagyon unalmas volt igy hamar bealudtam rajta, szerintem Bryannal együtt.
*
Reggelre Bryannal szó szerint  összetekeredtünk, vagyis én a vállán pihentem míg a lábam az ő lábán.A kezei a derekamon pihentek lábai meg a másik lábamon ami szabad volt.
-Bryan.-lökdöstem meg ahogyan tudtam.-Bryan.-mos már kiabáltam.
-Ahj mi van?.-mondta csukott szemmel.
-Nyisd ki a szemed, moccanni sem birok.-nevettem fel.
-Öö bocsi, tényleg.-vigyorgott.-De ez most nem csak az én hibám.-mondta.
-Jó, jó bocsi na .-mosolyogtam.Készülődnünk kéne, nem akarok elkésni első nap , szóval.-mondtam.
-Elhúzók, húsz perc múlva tali , az ajtótok előtt.-mászott ki az ablakon.
Gyorsan magamhoz vettem a ruhadarabjaimat amit tegnap kikészítettem és elmentem a fürdőbe.Miután sietősen meg szárítottam a hajamat és egy rendezett kontyba fogtam össze a fejem tetején , rögtön magamra húztam egy fekete koptatott farmert hozzá pedig úgyszintén egy fekete atlétát amire egy kockás inget kaptam fel.
Mindezek után magamhoz vettem az iskola táskát , és leszaladtam a konyhába.
*
-Ne aggódj nem lesz semmi gond.-nyugtatott Bryan.
-Ahj , érzem hogy lesz.-nyavalyogtam.
-Gyere, megölelhetsz.-tárta ki a karjait.
-De minek?.-kérdeztem.
-Fogd be, és ölelj meg.Most.-nevette el magát mire közelebb mentem hozzá és szorosan öleltem.-Jobb?.-tolt el annyira hogy láthassa az arcomat.
-Sokkal.-néztem bele a szemeibe.-Na menjünk be.-intettem az ajtó felé.
Egymás mellet sétáltunk a bejárat felé, ami sok mindenkinek, a figyelmét felkeltette.Sokan összesúgtak körülöttünk és bambultak el.-Ki ez?.-hallottam jobb oldalról.
*
A teremben már mindenki bent volt , csak a tanár hiányzott.
Csak Bryan mellet volt szabad hely ezért mellette foglaltam helyet.A tekintetemmel Ashtont kerestem de nem láttam sehol.
-Bryan.-szólítottam meg.-Ashton Clack , nem ebbe az osztályba jár.-kérdeztem.
-Ő  az a-ba jár.-mondta unottan.-Majd úgyis összefutsz vele.-tette hozzá.
-Szevasz , te meg kivagy.-jött oda hozzám egy szőke piercinges lány-hogy itt mindenkinek  van piercingje-.
-Zoenak hívnak.-mondtam de utána egyből kapcsoltam hogy legtöbben Elena ként ismernek.-De inkább hívj Lenának.-mosolyogtam rá.
-Oké , én Ashley vagyok de hívj Ashnak nekem aztán mindegy.-legyintett a kezével.-Na de lépek mert itt a tanár,majd ütközünk.-sétált a saját padjához.
*
Óra után megkerestem a szekrényemet és bele dobtam mindenem.
-Szia cica.-dőlt a szekrénynek Andy.
-Szia cica virágszál.-mondtam gúnyolódva.-Minek jöttél ide?.-fordultam felé mire közelebb jött és megfogta a derekam.Nagy kezeivel arcomat körbe fogta , míg én csak esetlenül álltam ott.
És megcsókolt.
-Ezért.-szakította  meg a csókót.Újra leakart csapni ajkaimra, de hamar leesett ezért oldalra fordítottam a fejem hogy az arcomra nyomjon egy puszit.
-Andy, tisztában vagy azzal hogy nem vagyok a csajod ,ugye?.-húztam fel a szemöldököm.
-Akkor miért hagyod hogy megcsókoljalak?.-kérdezett vissza.




Sziasztok :) Tudom hogy most nem lett olyan jó ez a rész , de próbáltam minnél gyorsabban megírni úgy hogy mégse legyen összecsapott :D Szóval remélem azért tetszett.

ui: Szeretnétek olyan részt amit más szemszögéből írok meg? (pl:Bryan, Andy,Kristóf) Ha igen légyszíves jelezzétek kommentben :D
















8 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem nagyon tetszet siess a kövi résszel

Névtelen írta...

Hát nem tudom...Egyre rosszabbak lesznek az írásaíd,mivel basz*i miez a szar,hogy mindenki Zoét smárolja,vele akar lenni.Vannak más lányok is nem csaak ZOÉ SMITH..-.-Ez már így nagyon szar meg unalmas...Mintha Zoé kurva lenne,sőt így pfff.....Én inkább nem olvasom tovább a bloggod.

Névtelen írta...

Nekem tetszik �� Igaz h egy kicsit több. Srácal kavar de a végére. Bízom benne h egy marad az igazi ��

Névtelen írta...

Bocsi a kérdőjelekért azok smelik akartak lenni :)

Unknown írta...

En szeretem a torteneted es ne foglalkozz a nevtelenekkel

... írta...

Dorka örülök :D sietek :D
Kedves névtelen ha nem tetszik akkor ne olvasd te dolgod..és mi előtt kommentelsz gondold végig mit irsz, nem mindenki csókolja/smárolja Zoet. És ha már ilyeneket írsz legalább névvel tedd.
Nagyon nagyon örülök h nektek tetszik :D Lehet h ugy látszik több fiúval kavar de ez nem így van, mint tudjátok Kristóffal csak barátok maradtak (extrákkal) és megegyeztek abba hogy bárkinek lehet pasija/barátnője, Andy pedig cselekszik h több legyen kettejük közt mint barátság. :)

Unknown írta...

Nekem nagyon tetszett ^^ Andy-t nagyon szeretm <3 :3 Siess :D

... írta...

Örülök hogy tetszett :D :D Nem sokára jön az új rész :3