Részek Szereplők Bevezető

2015. június 6., szombat

13.rész

"-Azért mert te vagy nekem a levegő.Ha nem vagy velem akkor  megszűnök létezni.-mondta,utána pedig közelebb húzódott hozzám és megcsókolt."

Egy újabb döntés mely mindent megváltoztat, vagy marad minden ugyan úgy ahogy eddig volt.Ha elmegyek lehet hogy elveszítek egy számomra fontos személy, de lehet hogy még sem.Ha maradok akkor egy remek lehetőséget halasztok el.Mindenhol ott van a ha vagy a lehet szó ami a bizonytalanságomat tükrözi.Azt is sokszor kiejtettem már a számon hogy muszáj, de az életben semmi sem az.



Nem tudtam kibökni semmit csak ültem és néztem Kristóf szemeibe hosszú percekig.
-Mondj valamit.-kérlelt.
-Oké.Döntöttem.Elmegyek.És nem azért mert ezek után nem szeretnék maradni ,nem mások miatt megyek el hanem magam miatt,hogy megváltozzak.Máshogy lássam a dolgokat,mindent.-mondtam nagy nehezen.-Nem szeretnélek elveszíteni,de ha annyira szeretjük egymást ahogy mind a ketten állítjuk , akkor nem is foglak.Remélem.-mondtam egy mosolyog kíséretében.
-Megértem és elfogadom a döntésed , én sem hagynám ki.-sütötte le szemeit.-Várni fogok rád.-súgta.
-Ne mond ezt,sosem tudhatod mit hoz a sors, lehet míg én távol vagyok te találsz egy hozzád illő lány , engem pedig elfelejtesz.-simítottam végig az arcán.
-Nekem csak te kellesz.Punktum.-erőltetett egy mosolyt.-Na de most már hagyjuk ezt a lelkizős dumát, oké?Nem akarlak így látni az utolsó napon amit együtt tölthetünk.Hová akarsz menni?.-kérdezte egy öntelt vigyorral.
-Ki  mondta hogy én megyek valahova?.-incselkedtem mire játékosan lebiggyesztette ajkait.-Ne csináld ezt tudod hogy vicceltem.-löktem meg a vállát.
-Tudom.-nevette el magát.
-Hülye.-jelentetem ki.-Akkor hová megyünk?.-váltottam komolyra.
-Már tudom.-mondta és én pedig kérdőn néztem rá.-Meglepi.Suli után négy óra fele megyek érted.-kacsintott egyet és a helyére ment mivel az osztálytársaink bejöttek a terembe a tanárral együtt.

*

Suli után gyorsan haza sétáltam, hogy egy kicsit legyek a szüleimmel is, utána pedig Kristóffal találkozom, amit már tudtok.Otthon anya,apa és Lili a tv előtt gubbasztott.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Szia.-mondták kórusba.
Anya megütögette maga  mellett a helyet így leültem mellé és csatlakoztam hozzájuk.A tv-be valami ősrégi film ment ami számomra nagyon unalmas volt,de azért végig néztem velük.
A végén felballagtam a szobámba és elkezdtem a készülődést.Előkerestem a ruháimat és a fürdőhöz vettem az irányt.
-Mizu kislány?.-szólított meg Erik.
-Kislány?.-húztam fel a szemöldököm.
-Ja.Na lépek csá.-ment le a földszintre.
A kádat csurig engedtem, meg gyújtottam pár gyertyát és lassacskán ellazultam.
A fürdőt teljesen átjárta a vanília illat , és ezt nem csak én észleltem mivel apu már az ajtó előtt megérezte a csodás illatot.
A hajamat megszárítottam és oldalra fontam.Ruhámat pedig úgy választottam ki hogy legyen csinos is de egyben kényelmes.Ezért egy kék farmert és egy rózsaszín denevér ujjú felsőt vettem fel.Sminkem pedig nem állt sokból csak egy vékony tus vonalból, szempillaspirálból és egy száj fényből

*

-Szia.-nyitottam ajtót Kristófnak.
-Szia.-nyomott egy puszit az arcomra.-Indulhatunk?.-kérdezte.
-Persze.-vágtam rá.-Elmentem.-kiabáltam be a nappaliba a szüleimnek.
Bezártam magam után az ajtót és Kristóf mellé álltam.Ő egyből a kezem után kapott amit összekulcsoltunk.
Mikor a kocsi elé értünk ellengette a kezemet és kinyitottam előttem az ajtót.
-Hölgyem.-mosolygott én pedig beültem.

*

Már vagy egy órája kocsikáztunk de még mindig nem érkeztünk meg.
Azt hittem elmegyünk moziba vagy valami,de így hogy a semmi közepén vagyunk attól tartok hogy nem az lesz.
-Hová megyünk?.-kérdeztem türelmetlenül.
-Majd meglátod.-vigyorgott.
-Ugye nem egy elhagyatott kis kunyhóba viszel,ahol fogva akarsz tartani hogy ne menjek el?.-néztem rá.
-Nem is olyan rossz ötlet.Hogy miért nem jutott nekem hamarabb eszembe.-csapott  a homlokára.-Ne türelmetlenkedj mert itt kiteszlek a semmi közepén és itt hagylak.-jelentette ki.
-Itt hagynál?.-biggyesztettem le az számat.
-Ja.-vágta rá.-De vissza jönnék.Egyszer.-nevetett fel.
-Kösz.-húztam össze a szemeimet.
-Kis morcos.-mondta mire elröhögtem magamat.-Igen te.Most meg vigyori meg kis cuki.-vigyorgott.
-Hát a vigyori inkább rád illene, nem gondolod?.-húztam fel a szemöldökömet.
-Lehet hogy igazad van , de én inkább maradnék a szexi, ellenállhatatlan, cuki és  dögös becenévnél cuki pofa.-nézett rám mélykék szemeivel.
-Egoo.-énekeltem nevetve
.
*
Mikor megérkeztünk a meglepi helyszínére szó szerint az állam a földet súrolta.Egy kis híd előtt parkoltunk le ahol jól rá lehet látni az autóra , mivel nem akartunk hogy ellopják vagy mi, itt a világ végén.A hídon gyönyörű rózsák futottak végig, ami még jobban feldobta a képet, utána egy kis fa kunyhót lehetett megpillantani amin ugyan úgy virágok futottak fel felé.
-Hűha.-böktem ki.
-Tetszik?.-kérdezte.
-Hogy tetszik-e ?.- néztem rá.-Imádom.-ugrottam a nyakába.
-Tudom hogy messze van meg minden, de anyudék bele egyeztek hogy itt maradjuk éjszakára.Kettesben.De valamit elfelejtettem tisztázni.-nézett le a földre.-Hogy szeretnéd e velem tölteni az éjszakát?.-nézett vissza rám reménykedve.
-Hát...-húztam el a számat.-Igen te bolond miért ne szeretném.-vigyorogtam mint a tejbe tök.-De ugye nem azt tervezted hogy lefekszünk egy mással?.-húztam össze a szemeimet.
-Nem terveztem.De úgyse fogsz tudni ellenállni ,ennek.-mutatott végig magán.-És még rajtam van a ruha .-mondta egy öntelt vigyor kíséretében.
-Egoo majom.-nevettem fel.-Be megyünk vagy csak nézni jöttünk.-ráncigáltam a kezét mint egy -két éves  ő pedig nevetve hagyta.
A kunyhó belülről is olyan szép volt mint kívülről.Fehér falak teli festményekkel és családi fotókkal,rajtuk Kristóf  öt- hat évesen.
Míg kiment a cuccunkért /amit ő pakolt össze a tudtom nélkül/ addig én körül néztem , miután ezt meguntam tovább néztem a képeket.Az egyiken egy Szőke göndör hajú kisfiú nagy kék szemekkel mosolyog a kamerába, ő biztosan Kristóf de aki mellette van teljesen az ellentétje.Sötét haj , sötét szem és egyetlen egy dolog ami egyezett a mosolyuk amiből leszűrtem hogy unoka tesó, vagy a testvére lehet.
-Ő a bátyám.-lépett oda mellém.-Antony.
-Még nem is mondtad hogy van tesód.
-Nem kérdezted.-mosolygott.
-Kérdezhetek valamit?.-kérdeztem mire aprót bólintott.-Neki miért van angol neve neked meg magyar?.-kérdeztem egy fej rázás kíséretében mire ő felnevetett.
-Azért mert Angliában születtünk.-magyarázta.-És angol nevet kaptunk.
-Oké.És te miért nem azt használod?.-faggattam.
-Mert jobban bejön a Kristóf.-mondta lazán.
-Minél jön be  jobban?.-kérdeztem nevetve.-Mindent ki kell húzni belőled.
-Christopher ez az angol megfelelője.-mondta.
-Christopher Szalai. tök jó.-vágtam rá.

*

Hét óráig mást sem csináltunk csak beszélgettünk,hülyéskedtünk, és beszélgettünk.
Legfőképpen arról dumáltunk hogy mit tervezek Londonba mire én kijelentettem hogy lázadni akarok.Kicsit ledöbbent , és mikor felfogta valójában mit is mondtam kitört belőle a nevetés.
Értitek ezt?Kinevetett.Hah bebizonyítom én hogy nem csak egy cuki lányka lapul belül hanem egy vad kiscica.Na jó nem volt valami jó metafora de hát na elmegy egynek.
Utána elkezdtünk felelsz vagy merszezni ami leginkább kérdésekből és egy két feladatból állt.
-Tudod mit?kicsit nehezítsük a játékot benne vagy?.-kérdezte mire bólintottam.-Zsír.Egyre kínosabb és személyesebb kérdéseket kell feltenni egymásnak ,és olyan feladatokat kell mondani ami a másikkal kapcsolatos.Oké?.-kérdezte.
-Aha.-egyeztem bele.
-És csak úgy passzolhatsz ha egy ruhádat zálogba adod.-nézett végig rajtam egy perverz vigyorral a fején.
-Jó.-mondtam lazán,pedig cseppentsem éreztem magam annak, nem akartam levetkőzni pedig tudom hogy az lesz belőle mivel nem fogok mindent teljesíteni.Azt hiszem.
-Kezdem.Szűz vagy?.-kérdezte kíváncsian.
-Te aztán bele vágtál a közepébe.És erre nem vagyok hajlandó válaszolni.Egyszer majd úgy is megtudod.Lehet.-kacsintottam rá.
-Úú ez egy felhívás a..-mondta volna de én közbe vágtam.
-Nem te hülye.Nem arra gondoltam hogy úgy tudod meg hanem hogy elmondom segg fej.-nevettem fel.
-Ó.-biggyesztette le az ajkát.-Pedig benne lettem volna.De most vetkőzz cica.-vigyorgott.
Gyorsan lekaptam magamról a cipőmet és oda adtam neki ,helyesbítek hozzá vágtam.
-Cseles.Más már a felsővel kezdte volna.-jelentette ki.
-Én Zoe vagyok ,nem más.Te pedig már alig bírod idegekkel hogy nem láthatod mi van alatta.-mosolyra húztam a számat.-De most én jövök.Egymással kapcsolatos feladat,hm.Meg is van.Szereted ha kínoznak?.-kérdeztem.
-Attól függ.-válaszolt.
-Oké.Egy helyben kell feküdnöd úgy hogy még egy újjal sem érhetsz hozzám, mert ha igen akkor be kell ugranod abba a kis folyóba.Mehet?.-kérdeztem mire bólintott és hanyatt feküdt.
-Kényeztess cica.-mondta
Amit most leírok senki de tényleg senki ne értse félre hiszen csak egy játék.
Ráültem a derekára és lassan a hasa aljától felfelé kis csókokat leheltem minden egyes pontra ahol érzékeny.Kezeim az oldalát simogatták szünet nélkül.Kidolgozott has izmán ami hogy is mondjam kockákból állt jól van az így mindegyiket végig csókoltam.Párszor megérintettem a nyelvemmel is mire egy halk nyögés hagyta el a száját.Mire felértem a nyakához sokkal de sokkal gyorsabban vette a levegőt.
-Mi van ego majom?.-húztam az agyát.
-Feladom nem bírom így tovább.-fordított a hátamra.Kezeit a karom mellet támasztotta , és úgy magasodott felém.Ajkaink már kis híján összeértek.
 -Akarod cica?.-kérdezte úgy hogy ajkai direkt súrolják az enyémet.Nem válaszoltam csak vártam,hogy végre csókoljon meg, de nem tette hanem elhúzódott.Mikor meglátta az arcomat és a reakciómat önelégült vigyor ült ki a képére.
-Segg fej.-nevettem fel mikor leesett mégis mit csinált.
Felkeltem és amilyen gyorsan csak tudtam mellé másztam és megcsókoltam.Ajkaink össze forrtak.Gyors és vággyal teli csók volt az.Két hatalmas tenyere az arcomat körbe fogták, míg én bele túrtam szőke hajába.
Kristóf már a nyelvét is használni akarta, amit végül engedtem is…







6 megjegyzés:

Névtelen írta...

LEGJOBB RÉSZ!!!!!*-*-*-*-*-*-*

Unknown írta...

Vííííí :) nagyon nagyon jooo lett siess a kövivel imádom

... írta...

köszönöm, és örülök h tetszett nektek :3 Sieteek <3

Unknown írta...

Mikor lesz a kövi rész??

Unknown írta...

Mikor lesz kövi rész már nagyon várom❤❤

... írta...

Fent van :3 :D