Részek Szereplők Bevezető

2015. május 24., vasárnap

11.rész

"-Szabad?.-kérdezte egy mosoly kisírtében."
-Öhm..persze.-mondtam.
-Oké.-ült le mellém.-Mizu csajszi?.-mosolygott.
-Csajszi?.-kérdeztem grimaszolva.
-Igen csajszi.-zárta le a beszélgetést.
*
Már vagy egy órát buszozhattunk ami őszintén szólva irtó unalmas volt, ezért be aludtam.
Egy hangos kattanásra riadtam fel ami azt jelentette hogy valaki lefotózott.
-Ne már.-keltem fel Kristóf válláról.
-Most mé' olyan cukik vagytok.-röhögött Alex.
-Hah.Töröld ki de azonnal.-kiabáltam rá mire Kristóf is felkelt.
-Oké, de már úgy is fent van Facebookon.-ment a helyére.Egyből előhalásztam a telefonom és megkerestem a képet.




Atya világ.Ha ezt Domi meg lássa akkor nekem végem van, pedig nem szeretném elveszíteni.Fontos nekem úgy mint Kristóf.Na jó talán jobban, még én sem vagyok tisztában a saját érzéseimmel,pedig  úgy érzem hogy választanom kell.Még hozzá hamarosan.
A hátralévő időben a többiek elkezdtek felelsz vagy merszezni.Igen csak a többiek én nem , mert nem szeretnék csókos vagy ehhez hasonló dolgokat megcsinálni mikor barátom van.
Az első feladatot Kriszta kapta ami annyit takar hogy megkellet csókolnia Taylort. , persze ez számára könnyű feladat volt ,mivel tetszik neki ,és ha jól tudom együtt is vannak.A következő feladatot Kloé kapta.Nyakon kelet puszilnia Kristófot.Nem hazudok kicsit féltékeny lettem,de próbáltam őket figyelmen kívül hagyni, de sajnos nem sikerül mert Kloé nyerítése folyton meg zavart ebben.
-Zoe játsszál már.-kérlelt Csenge.-Neked nem mondunk olyan keményeket.-mondta egy kis gúnnyal.
-Keményeket?.-néztem rá kérdőn.-Tudod hogy bármit megmerek.-mondtam mosolyogva.
-Igazán?.-kérdezte incselkedve.-Akkor bizonyítsd be azzal hogy itt és most meg csókolód Kristófot.-mondta.
-Tudod hogy van barátom,mégis ilyeneket mondasz.-ráztam meg a fejemet.
-Látod.Félsz.Szánalmas.-mondta lesajnálóan.Na ezzel a szánalmas szóval betelt a pohár.Mit képzel ő a magáról?.
-Én szánalmas?!.-emeltem fel a hangom.-Pont hogy te vagy szánalmas, simán megcsalnád a pasid.-mondtam.-Ó bocsi ,neked nincs is.-kaptam a fejemhez és elvigyorodtam.
-Én megverem ezt a rib.-mondta volna de Kriszta oda ment és leállította.Félre értés ne essék nem azért mert engem félt hanem mert tudja jól hogy milyen vagyok ha felidegesítenek.Kicsit agresszív, na jó nagyon.Itt és most simán megtépném.De most őszintén minek?Ha lássa az arcomon a vigyort  majd megteszi ő maga.
-Ez gonosz volt.-nézett rám komolyan Kristóf.-Tudod hogy nem rég szakítottak Mátéval.-fejezte be.Én egy szót sem szóltam neki vissza mivel egy veszekedés vette volna kezdetét ,amit nem szeretnék főleg Kristóffal.
Egy halk suttogást hallottam, azért arra fordítottam a fejemet. És abban a pillanatban tört bennem össze minden.A lányok beszélgettek,igen Kriszta is, idézem.
Kriszta:Hagyd rá egy alattomos ribanc.-súgta és megölelte Csengét.Fájt méghozzá nagyon is.Hogy mondhat ilyet olyas valaki aki egykor a barátnőm volt?
A sírás szélén álltam ezért becsuktam szemeimet hogy elfojtsam azt.Újra egyedül maradtam ,Kristóf elült a fiúkhoz a lányok meg utálnak.Eleinte nem tudtam hogy miért is közösítettek ki, de most adtam rá okot, remélem örülnek.És még adni is fogok,nem fogom kimutatni hogy igazából mennyire megviselnek a dolgok, és a szavak amiket hozzám vágnak vagy velem tesznek.Nem fogom sokáig így bírni.
*
Mikor végre megérkeztünk a szállásra, szó mi szó mindenkinek elakadt a szava.Egy nagy hotel ami a tenger széléhez lett építve.A víz gyönyörű.Az épület belülről pedig bámulatos, mikor belépünk akkor egyből a recepcióval találjunk szembe magunkat.Balra az étterem és a welness részleg.Jobbra pedig a szobák találhatóak.
Én egy egyszemélyes szobát kértem mivel nem akartam hallgatni a többi lányt.Fiúval meg persze nem is lehet egy szobában aludni és nem is akartam.
A szobába belépve egyből egy nagy francia ágy fogad.Balra nézve egy nagy fürdőszobát pillantunk meg ,jobbra pedig egy nagy ablakot, ahonnan kinézünk és egyből a tengerrel találjuk szembe magunkat.Mese szép.
Gyorsan kipakoltam a cuccomat és felhívtam anyuékat hogy épségben megérkeztem.Utána pedig felhúztam a fürdőruhám és a recepcióhoz vettem az irányt ahol az osztály várakozott.
-Ideje.-mondta az ofő.-Na gyerekek mehetünk a vízhez.-mondta mire mindannyian elkezdtünk szaladni.Én egyből bele vettetem magam a vízbe és utána pedig szimplán hagytam hogy csak a víz sodorjon.Kis idő múlva , víz csapkodásra lettem figyelmes ami felém közeledett.
Kinyitottam szemeimet és körül néztem , de nem láttam semmit a víz felszínén ezért nem is foglalkoztam vele.
-Ááá.-visítottam mert valami vagy inkább valaki elkezdett rángatni.És az a valaki az örült, Kristóf volt.Mellém úszott és megfogta a derekamat,közelebb húzott magához és a szemeimbe nézett.
-Szia.-mondta egy mosoly kíséretében.-Sajnálom hogy ott hagytalak a buszon.-biggyesztette le ajkait.Nem válaszoltam csak egymás reakcióját figyeltünk, csendben.Egy perc elteltével,én hülye le néztem az ajkaira ami annak a jele volt hogy megszeretném csókolni,ami kicsit de tényleg egy kicsit igaz is volt.Megtettem az első lépést,ő pedig kapva kapott az alkalmon,jobban magához ölelt és közeledni kezdett az ajka.Már vagy pár centi ha elválasztott minket,de én feleszméltem hogy nem tehetem ezt, nem bánthatom meg Domit, ezért vizes mellkasára tettem a kezemet hogy távolságot teremtsek.
-Nem lehet.-böktem ki halkan, és lesütöttem szemeimet.
-Tudom.-mondta.-Még nem.-tette hozzá egy ellenállhatatlan mosoly kíséretében.
-Még?.-néztem rá kérdőn.
-Igen, még-mosolygott.-Nem sokára úgy sem fogsz tudni ellen állni,ennek.-mutatott végig magán, én pedig elnevettem magamat.
-Egoista.-jelentettem ki.
-Lehet hogy egoista vagyok, de neked tetszik.-kacsintott és elúszott.És igaza van, mégis tetszik , pedig van barátom.Pf ez is csak velem történhet meg.
Körülbelül hétre értünk vissza a szállásra ahol a ofő mondta hogy vegyünk fel valami csinosat mivel vacsorázunk.Fogalmam sincs minek kell kiöltözni egy vacsira de azért mindannyian így tettünk.
Én egy fehér egybe ruha mellet döntöttem aminek a derekán egy nagy csokor díszelgett.Egy nyakláncot és egy karkötőt vettem fel hozzá hogy mégse legyen olyan unalmas az összhatás.A többiek is csinosan felöltöztek de mégsem csípték ki magukat annyira mint én.
Vacsora közben kicsit kényelmetlenül éreztem magam, ezért gyorsan befejeztem az étkezést és elindultam a szobámba.

A folyosón négy fiatal fiú közlekedett,cseppet sem csendesen.Próbáltam eliszkolni mellőlük de nem sikerült mivel megszólítottak.
-Hello.-köszönt egy Szőke piercinges srác.
-Hello.Ismerlek?.-kérdeztem egyből.
-Minket mindenki.-válaszolt a Szőke hajú helyet egy göndör,lehet kicsit fura hogy így hívom őket de semmit sem tudok róluk,szóval csak így tudom meg különböztetni őket.-Az 5 second of summer név nem mond semmit?.-nézett rám kérdőn.
-Nem.-vágtam rá mire ők csak furán összenéztek.
-Hol laksz te a világ végén vagy mi?.-nevetett fel a göndör.
-Ha Zalaegerszeg annak mondható akkor ja.-mondta mosolyogva mire ők is elmosolyodtak.
-Oké, mivel nem ismersz minket bemutatkozunk.Én Ashton Irwin vagyok.-mondta.-Ő Luke Hemmings.-bökött a szőkére.-Ő Mike.-bökött egy színes hajú fazonra.-És végül..-kezdett bele de az ismeretlen srác közbe vágott.
-Calum Hood.-rázta meg a kezeimet.-Örülök a találkozásnak.-mondta.
-Én is.De a neveteken kívül nem tudok semmit rólatok, szóval én inkább megyek.-indultam el.De a Szőke  vagyis Luke megfogta a csuklómat.
-De megtudhatsz.-mondta egy csábos mosoly kíséretében.
-Öhm talán máskor.Sziasztok.-siettem el.
A szobámba belépve furcsa érzés kerített hatalmába hogy nem vagyok egyedül.Körbe néztem a szobába de nem találtam semmi furcsát ezért magamhoz vettem a pizsimet és befeküdtem az ágyba.A telefonomért nyúltam amin egyből lecsekkoltam hogy mit takar az 5 second of summer név.Egy banda.
-Azta.-böktem ki  miután meghallgattam a  zenéjüket.Nagyon jók voltak,még annál is jobbak.És leálltak egy ilyen lánnyal beszélgetni mint velem, én meg persze bebunkóztam,első ok hogy miért nincsenek barátaim.Bunkó vagyok.Mindig tartom a távolságot vagy csak csendben ücsörgök/ücsörögtem egy baráti társaságban.Nem tudok barátkozni és ami még rosszabb  hogy nem is akarok.Ha valaki köszön nekem vagy csak simán oda jön,megkérdezem hogy honnan ismer utána pedig csak elköszönök és ott hagyom.A gondolat menetemet egy hangos kopogás zavarta  meg.Felálltam az ágyból és elsétáltam az ajtóig.
Egy baj volt,hogy nem is az én ajtómon kopogtak hanem a szemben lévőn,szó szerint dübörögtek.
-Engedjetek már be!.-kiabálta ha jól láttam Luke.
-Luke?.-kérdeztem.-Miért kiabálsz éjnek éjjelén?.
-A fiúk kizártak a szobából, mert azt hitték hogy máshol töltöm az éjszakát.-mondta idegesen.-És gondolom bealudtak,vagy kitudja.-fejezte be.
-Öö miért nem hívod fel őket?.-néztem rá kérdőn.
-Éjszakára kikapcsolják a telefont.Ez nálunk alap.-mondta most már mosolyogva.
-Ó, Más ötletem nincs.-grimaszoltam.
-Nem gond.Menj nyugodtan aludni.-zárta le a beszélgetést.Bezártam az ajtót és vissza sétáltam az ágyamhoz mikor beugrott valami,barátkoznom kéne, nem kint hagyni a folyosón.Feltéptem az ajtót és megpillantottam a fiú,a földön ült,fejét térdeire hajtotta.
-Luke.-szólítottam meg.-Azt akarom kérdezni hogy..szeretnél a szobámba aludni vagy...
-Örömmel.-vágott közbe és felállt a földről.Beléptünk a szobába.
 Egy valamit nem gondoltam át, mégis hol aludjon?Mellettem?Nem biztos hogy nem.
-Hoppá, egy valami nem gondoltam át.-nevettem fel.
-Vettem észre.-mosolygott.-De én elalszok melletted is.-nézett rám a kék szemeivel.
-Hát..nem lenne helyes mert..-kezdtem bele.-Áá mindegy is csak alszunk.-Dőltem be az ágyba. Luke-ot figyeltem hogy mégis mit művel.A pólóját a földre dobta  , kicsit meglepődtem de nem fordítottam rá nagy figyelmet.
-Te meg mit csinálsz?.-kérdeztem , mert már a farmerjét is húzta volna lefele.-Azt le ne vedd.-utasítottam.
-De tudom milyen kényelmetlen farmerbe aludni?.-kérdezte.
-Igen tudom, de megengedtem hogy nálam aludj még hozzá mellettem, ezt az egyet tartsuk tiszteletben mivel furcsa lenne hogy a barátom helyett, egy másik  fiú fekszik mellettem alsógatyában.-zártam le a témát.Jó kicsit furán hangzott de hát na.
-Barátod van?.-feküdt be mellém.
-Igen.Miért olyan csúnyának nézel hogy nem lehet?.-húztam össze a szemeimet.
-Nem.Gyönyörű vagy.-jelentette ki mire én teljesen ledöbbentem.
*
Reggel már egyedül ébredtem mert Luke nem volt mellettem.Gondolom elment hamarabb.Kikeltem az ágyból és bementem a fürdőbe,ahol Luke-al találtam szemben magamat, aki anya szült meztelenen volt.
-Bocsii.-szaladtam ki.-Mit keresel még itt ?.-kiabáltam be.
-Nem mondtad hogy egyből húzzak el ha felkelek.-adta meg a számára megfelelő választ.
-Ahj csak a baj van veled!.-vágtam rá.Végre kijött a fürdőből és egyenesen felém tartott.
-Komolyan?.-mondta mosolyogva.
-Igen.És most légyszi menj el.Készülnöm kell.Pá.-mondtam miközben az ajtóhoz sétáltam.Kinyitottam előtte és intettem hogy menjen mire ő oda jött mellém és arcon puszilt utána meg kiment.Mit tettem.Van egy barátom Domi,van egy fiú aki tetszik gondolom tudjátok ki.És még ő is direkt ezt csinálja velem , zavarba hoz és csipkelődik.Nem fogom hagyni magamat , elküldök mindenkit melegebb éghajlatra.Nekem ez már nagyon sok,ha így folytatom mindenki azt fogja rólam hinni egy egy rossz ribanc vagyok ,pedig nem.Csak nem vagyok olyan fajta lány akinek van szíve ,a másikat hagyni hogy a folyosón aludjon.Én hülye,ha így folytatom mindent elfogok rontani,már látom előre.
*
Útólsó nap a szigeten

Elérkezett az útólsó nap is , nem mondom hogy nagyon rossz volt de azért nem is volt olyan jó.Majdnem minden nap lementünk a tengerhez, és a legtöbbször egyedül voltam.Egyre kevesebbet izgatom magamat  rajta hogy nincsenek barátaim.Egyszerűen már meg szoktam.

*

-Héé Zoe.-szólított meg Kriszta.-Hogy vagy?.-kérdezte.
-Mintha érdekelne.-néztem fel rá mivel a homokban foglaltam helyet.
-Mindig is érdekelt.-sütötte le a szemét.-Hiányzol.-bökte ki .Azta erre nem számítottam az biztos.
-Te is nekem.-vágtam rá.-De már megszoktam hogy nem vagy mellettem.-álltam fel.
-Sajnálom.Nem leszünk újra barátok?.-kérdezte reménykedve.
-Lehetnénk, csak már nem tudok bízni benned.-mondtam és a víz felé vettem az irányt.


Sziaasztok :3 Tudom hogy ez a rész nem lett olyan jó mint a többi :/ de azért remélem tetszett.
Mivel említettem hogy egy hét múlva hozom nem szerettem volna csalódást okozni , ezért nem is lett most olyan hosszú ez a rész.De ígérem a következőt hosszabbra írom :3

Kiengesztelés képpen itt van pár kép az utazásról :D


















9 megjegyzés:

Unknown írta...

Dejooo..:o :3

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
... írta...

örülök h tetszik :3 :D

Kyru írta...

K**jó alug várom folytatást

Unknown írta...

Nagyon jo imadom❤❤

... írta...

Nagyon nagyon örülök neki h tetszik nektek :) És köszönöm :3

... írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Mikor lesz következő rész??

... írta...

Fent van :3