Részek Szereplők Bevezető

2015. május 10., vasárnap

7.rész

Halihóó !!Megérkezett az új rész. Remélem tetszeni fog, és ha sikerrel járok akkor légyszíves jelezettek vissza commentben:) 

ui:Jó olvasást kívánok ;) <3



Egész este Kristófon gondolkoztam, próbáltam ki igazodni rajta ,hát nem jártam sikerrel.
Tegnap kicsit szarul esett hogy más lánnyal láttam ,na jó nem is kicsit.Tudom jól nem kérdezte meg hogy leszek e a barátnője meg ilyenek , de én úgy gondoltam nem ilyen alattomos hogy másnap ,más lánnyal járkál kézen fogva.Mindegy is a mai naptól kezdve megpróbálom kitörölni a fejemből, és úgy szintén a szívemből.Játszott velem , becsapott még hozzá le se szar csúnyán mondva.








Miután lezártam a fejemben hogy nem foglalkozok Kristóffal rápillantottam az órámra ami  6:15-öt mutatott.Ezért gyorsan kikászálódtam az ágyamból és a szekrényem felé vettem az irány.Ki kerestem egy kényelmes pólót hozzá pedig egy fekete farmer nadrágot.Magamhoz vettem a ruhadarabokat és elfoglaltam a fürdőt.
*
Suliba menet Kristóf helyett inkább a versenyen agyaltam ,legfőkkép azért mert muszáj meg nyerjük Krisztával.
   Mikor az iskola elé értem kicsit gyorsítottam a lépteimen hogy véletlenül se fussak össze vele , de sajnos nem sikerült mert a barátnőim az ő haverjaival lógtak így Kristóf is ott volt.Mire észbe kaptam hogy mennem kéne addigra ők is észre vettek engem és intettek hogy mennek oda ,de én ennek az ellentettjét tettem ,a bejárat felé vetem az irány.
-Zoe megvárnál?Mi bajod?.-ért utol Kristóf.
-Semmi.Inkább hagyj békén.-indultam el de megragadta a karomat.
-Addig nem míg el nem mondod mi baj!.-mondta kissé idegesen.
-Te vagy a bajom!.-ordítottam rá.
-Én?!Még is miért?.-húzta fel a szemöldökét idegesen,de én láttam rajta hogy neki is olyan rosszul esett amit az előbb mondtam mint nekem a tegnapi.
-Látod ,neked kéne legjobban tudnod!.-mondtam.-Legfőképpen azért mert nem én sétálgattam tegnap este kézen fogva.-mondtam majdnem sírva.  

-Basszus.-esett le neki.-Had magyarázzam meg.-nézett rám.
-Nem érdekel a magyarázatod,eleget láttam..-jelentettem ki.
-Légyszíves.-mondta kissé könyörögve.
-Mit magyaráznál el?Hm?.-kiabáltam és erre mindenki felfigyelt ezért halkabbra vettem.-azt mondanád hogy nem az aminek látszott,pedig igen is az volt,barátnőd van velem pedig csak játszottál egész idő alatt.Tudod Kristóf nekem is vannak érzéseim és szívem is!Nem úgy mint neked.-hagytam ott és bementem az épületbe.Kicsit sem érdekelt a magyarázata,ugyan olyan fiú mint a többi.Hazug.Tudom kicsit túlmentem a határon hogy ordítoztam vele , és hogy így letámadtam pedig csak egy két csók csattant el köztünk.De sajnos a csókok és a beszélgetéseink miatt szerettem bele,igen beleszerettem abba a fiúba aki mostanában sokat hazudozik és csak játszik velem.
Mikor beléptem az osztályba még csak páran voltak ezért leültem a helyemre és csendesen figyeltem őket.(Tamást,Alexet és Áront)
-Zoe mi a baj ?.-jött oda hozzám Maté.
-Öhm semmi.-mondtam egy kínos mosoly kíséretében.
-Tudom nem sokat dumálunk de..-kezdett bele de én közbe vágtam.
-Nincsen semmi baj.-mosolyogtam.
-Okéé.-ment vissza a fiúkhoz.A többiek pont csengetésre estek be mögöttük a tanárral, aki nagyon pipa volt.
-Üljetek le de azonnal.-kiabált rájuk.-Csenge te ne!Táblához.-mondta miközben kinyitotta a naplót.Csenge segítség kérően nézett ránk de mivel nem tanult senki egyből vissza is fordult a tanárhoz.A felelés közepén egy cetli repül felém ami pontosan az asztalomra esett.Kinyitottam és ez állt benne:


"Zoe kérlek olvasd végig.

Tudom jól hogy most megtudnál folyatni egy kanál vízben is de sajnálom.Nem szerettelek volna megbántani,de sajnos sikerült.Hogy őszinte legyek az a lány tényleg a barátnőm,igen még mindig :( és eddig azért nem láttad ,mert nem itt lakik hanem Londonban.Régen nem találkoztunk és nem is beszéltünk még telefonon sem , ezért gondoltam hogy már biztosan vége.Meg persze azért mert küldött egy sms-t.De tegnap reggel beállított hozzánk mintha nem történt volna semmi.És ne gondold hogy csak játszottam veled mert nem,tényleg kedvellek még hozzá nagyon is ,de az a  lány sok mindenen ment most Keresztül ezért nem tudtam tegnap vele szakítani.Kérlek bocsáss meg!fontos vagy nekem nem szeretnélek elveszíteni.
                                                              Kristóf.

Mikor végig olvastam kicsit fájt is meg nem is, és ezt úgy értsétek hogy az fájt hogy még mindig vele van és becsapott , de az hogy fontos vagyok neki kicsit meg mosolyoghatott.
De még attól függetlenül még nagyon mérges vagyok rá .Szóval ne is higgyétek hogy csak úgy a karjaiba omlok.
..
Kicsengetés után az udvarra indultam a többiekkel de egy kéz megragadta a kezem és vissza húzott,így csak kettesben maradtunk a terembe.
-Meg bocsájtasz?.-nézett rám Kristóf.
-Nem.-vágtam rá, de nem néztem a szemébe, mire ő csak meg fogta az állam és maga felé fordított.
-Légyszi Zoe.Fontos vagy nekem.-mondta szomorúan.
-A fontos .az nagyon kevés.-néztem fel egy pillanatra a szemébe de utána egyből el is kaptam.
-Igaz.-mondta.-Nem csak fontos vagy nekem és nem csak kedvellek hanem...Szerelmes vagyok beléd Zoe Smith.-fejezte be.Kicsit meg döbbentem azon amiket mondott .de még mindig nem tudtam túl lépni azon hogy becsapott.
-Akkor is van barátnőd.És akkor is becsaptál.-mondtam és kifelé vettem az irányt.
Megint ott hagytam egyedül ,ennek az oka pedig az volt hogy ilyeneket mondott.Nem bírtam volna tovább hallgatni mert akkor biztosan megbocsájtanák neki de nem szeretnék,még.
..
A suliba többet nem is beszéltünk Kristóffal persze ez mind az én hibámból mert kerültem,és direkt becsengőkor értem be a terembe.
Mikor haza értem játszottam egy kicsit Lilivel utána meg felmentem a szobába házit csinálni.Tanulás közben egy nagy csattanásra lettem figyelmes ami kintről jött.
Az ablakhoz siettem és kinéztem.A sötétben csak emberi test rajzolódót ki de az arcát nem lehetett látni ,ezért magamhoz vettem egy zseblámpát és rá világítottam.
-Bemehetek?.-nézett fel rám..
















4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát hallod nagyon jó lett...:D
Ömm ki az a végén aki fel megy hozzá???? :D

... írta...

Örülök hogy tetszett :D ÉS köszi szépen :) Még nem szeretném elmondani..de majd a kövi részben úgy is kiderül.

Névtelen írta...

És az mikor lesz? :D

... írta...

Már fent van :3
ui: Remélem tetszeni fog :)