Részek Szereplők Bevezető

2015. május 16., szombat

9.rész

"-Szia.-köszönt rám Kristóf,igen ő.Apa elhívta mivel nem tudott róla hogy összevesztünk.Ez a meccs szó szerint kín szenvedés lesz számomra."


-Szia.-köszöntem vissza utána pedig elindultam apáék felé.
-Zoe.-nézett rám szomorúan.-Légyszíves ne hagy itt megint,tudom hogy hibáztam,még hozzá nagyot.Rendbe szeretnék hozni mindent,kérlek ne nehezítsd meg.-sütötte le a szemét.
-Próbálom.-válaszoltam.Tényleg próbáltam nem megnehezíteni a dolgokat,de nem megy.Attól függetlenül hogy tetszik/szeretem még nem tudtam kiverni a fejemből hogy becsapott és ezt tudtára is adtam.-De akkor is becsaptál,legalább elmondhattad volna.Vagy ne keltettél volna bennem hiú reményeket.
-Reményeket?.-csillant fel a szeme.
-Igen reményeket.Beléd szerettem ,pedig nem kellet volna.-jelentettem ki és rögtön meg is bántam .

-Én is szeretlek.-vallotta be mire csak közelebb jött  kezeit az arcomra rakta és úgy nézett a szemembe.-Csak téged senki mást.-súgta.







-Akkor miért van még mindig barátnőd?.-néztem bele a kék szemeibe.Tudom hogy nem kellet volna neki bevallanom ,hogy szeretem de sajnos kicsúszott a számon.A szerelem kicsit sem jó érzés vagyis nekem nem ,pedig ugyan olyanok az érzéseink.
-Zoe...-mondta volna de én közbe vágtam.
-Zoe mi?Azt mondtad szeretsz és hogy fontos vagyok neked,tudtommal ha valaki szeretni a másikat nem folyton bántsa,hanem próbálja boldoggá tenni.-mondtam már a sírás szélén.
-Tudom.Szakítok vele ígérem,csak adj egy kis időt.-mondta mire csak bólintottam mert ha megszólaltam volna akkor biztosan patakokba folyna a könnyem.
Utána elindultunk a lelátók felé  ahol a szüleim már helyet foglaltak.Kristóf szerencsére apa mellé ült én meg maradtam Lili mellet aki jó messze ült tőle.A meccsen már nem beszélünk sokat mivel apa lefoglalta.

Haza felé menet már csak a szüleim és Lili volt jelen.
Fél hét volt mire a házba léptünk, anya egyből a konyhát rohamozta meg hogy elkészítse a vacsit, mivel már mindenki farkas éhes volt.Apa és Lili pedig a nappaliba vonultak.Én meg szokás szerint a szobámba ahol egyből tárcsáztam Kriszta számát.
-Haló.-szólt bele.
-Szia Zoe vagyok.Sajnálom a tegnapit.-mondtam szomorúan.
-Oké.Még valami?.-bunkózott be.-Mert ha nincs más mondani valód akkor leteszem.-mondta.
-Öhm akkor Szia.-raktam le a telefont, mert nem akartam tovább hallgatni a bunkózását.
...
Vacsoráig próbáltam a koreográfiát amit Krisztával összeraktunk a versenyre.Hát igen a verseny, kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni mivel Kriszta viselkedéséből azt vettem le,hogy megharagudott ,még hozzá nem is kicsit.
Együtt pedig nem is gyakoroltunk sokat csak míg kitaláltuk a lépéseket,és szerintem már nem is fogunk , mert vészesen közeledik a tánc verseny.

***
A TÁNC VERSENY NAPJA~~

Ma reggel szó szerint kiugrottam az ágyból olyan izgatott voltam.Előkerestem egy fekete farmert és egy bő fazonú pulóvert amin OMG! felirat díszelgett.
Az ablakomon eső cseppek folytak lefele,ezért ebből azt szűrtem ki hogy bizony esik az eső.Hurrá.Ezért a táskámba bedobtam egy esernyőt is a többi cuccom mellé (telefon,füllhalgató,könyvek,fellépőruha),nagy nehezem behúztam a cipzárt utána pedig leszaladtam a konyhába,ahol csak apát találtam.
-Jó reggelt.-köszöntem.-Anya és Lili hol vannak?.-mosolyogtam.
-Jó reggelt kincsem.-mosolygott.-Előre mentek.-válaszolt a kérdésemre de még így sem tudtam meg többet.
-Oké.Beviszel suliba?Esik az eső.-grimaszoltam.
-Nem tudlak.Elvitték a kocsit is.-mondta.
-Akkor majd megyek busszal.-álltam fel.-Szia.-nyomtam egy puszit az arcára.Kint nem csupán esett az eső hanem szó szerint szakadt
...
A suliba tiszta vizesen érkeztem meg ,attól függetlenül hogy nem is gyalog jöttem.
A teremben már mindenki bent volt az osztály főnökkel együtt.
-Gyerekek.Figyeljetek ide légyszíves.-állt az osztály elé az ofő.-Mint tudjátok ma lesz a tánc verseny.-kezdett bele.-Akik részt vesznek rajta elmehetnek órákról próbálni.-mondta mire páran felálltak és az ajtó felé vették az irány.-Miután elmondtam a mondanivalóm.Üljetek le de azonnal.-kiabálta az utolsó mondatot.
-Tanár nő mi lesz a nyeremény?.-kiabálta be Alex.
-Egy utazás.-mosolygott.-A nyertes három hétre elmegy a Maldív Szigetekre az osztályával és három tanárral.-vigyorgott mint a tejbe tök.
-Azta.-böktem ki.Három hét egy tenger parton az osztállyal.-Meg kell nyernünk.-jelentettem ki mire az osztály csak bólogatott.
Miután a tanár befejezte a mondanivalóját kisétált a teremből a versenyzőkkel,pontosabban velem,Krisztával,Kristóffal kicsit engem is sokkolt mikor bejelentette  hogy ő is jelentkezett s nem utolsó sorban a Bad Girls nevű csapat amit Csenge,Zsuzsa és Réka alakított.És legvégül Taylor.
Körülbelül négy vagy öt órát próbáltunk,utána pedig már mentünk is átöltözni a fellépő ruhába,ami nekem egy nagy szürke bemelegítőből és egy fehér trikóból állt.Igazság szerint direkt választottuk ezt Krisztával még az elején mert ebben nem feszengünk annyira mint egy farmerben vagy egy leggingsben ami folyton csúszkál.
-Zoe.-szólított meg Kriszta.-Csak azt akarom hogy az előadás végéig tegyük félre haragot vagy mit.-mosolygott
-Oké.-vágtam rá egyből.-Akkor kéz és láb törést.-kacsintottam rá.És még véletlenül se értsétek félre ez egy metafora volt, de gondolom már találkoztatok vele.
-Neked is.-ölelt meg amit örömmel viszonoztam,olyan jó volt újra megölelni.
...
A többiek az osztályból nagyon királyak  voltak méghozzá Zsuzsáék is.Mi voltunk az utolsók ezért szét izgultunk a fejünket.
-A következő páros akiket várunk a színpadra Zoe Smith és Novák Kriszta.-mondták a mikrofonba mire erőt vettünk magunkon  és kisétáltunk.
A produkciónk hibátlanul sikerült amit a végén óriási tapssal díjaztak a nézők.Még az osztályból a srácok is megdicsértek hogy milyen jók voltunk.Miután minden versenyző megmutatta tudását az osztályokat felhívták a színpadra,hogy bejelentsék a nyertest.Mindannyian remegtünk az izgalomtól,hogy vajon ki nyeri meg , és ki utazhat el a Maldív szigetekre.
-Ebben a borítékban van  annak a versenyzőnek a neve aki elmehet egy utazásra az osztályával.-mondta és csiga lassúsággal felbontotta a borítékot.
-A nyertes....



Sziaszttooook :D Remélem tetszett ez a is rész.Bocsi ha egy kicsit röviedebb lett mint a többi, de próbáltam  sietni:) hogy minnél hamarabb olvashassátok :D






9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hallod,szerintem mindegyik tök jó lett.:D Bírom mikor így fejezed be.:'D
De ha pontozni kéne 10/1000..Remélem jön a köviiii.<3 :D

Névtelen írta...

Emigy az a kép egy filmből van? :3

... írta...

köszönöm szépen :) örülök neki hogy tetszenek a részek :D Jönni fog majd a kövi is :)
A képet meg We heart it-ről szedtem így sajnos nem tudom :/

Szaffi írta...

Szia nem tudom hol írhatnék mg neked. Írtál még régebben egy véleményező posztot, mivel törölted írtam neked üzenetet, és nem láttam változást. Vagy nem láttad, vagy nem veszel róla tudodmást. Örülnék, ha írnál nekem egy e-mailt, vagy fb üzenetet.

... írta...

Rád írtam google+-on :)

Kyru írta...

Alig várom kövit. Remélem lesz végre erotikara utalóbb tartalom is az izgalim kedvéjért. Am k**** jó lett.

... írta...

köszi:D örülök h tetszik :) Lesz benne erotika is, csak még nem most.Legfőképpen azért mert a történet még csak most van bontakozóban:D

Névtelen írta...

Szia!Nekem nagyon tetszik a blogod várom már a folytit :).

... írta...

Szia :) nagyon örülök neki hogy tetszik :) Már elkezdtem írni:)