Részek Szereplők Bevezető

2015. május 18., hétfő

10.rész


Halihóó itt az új rész :D Remélem tetszeni fog  :3 Jó olvasást.

"-A nyertes  osztály aki elmehet az utazásra a 9.c.-kiabálta mire mi mindannyian felvisítottunk örömünkben.-Ó és még valami.-kapott a fejéhez.-Gratulálok ügyesek voltatok.-mosolygott.
Krisztával egymás nyakába borultunk, de sajnos hamar eszébe jutott hogy összevesztünk ezért el is engedett.A többiek is egymást ölelgették és nevetgéltek,én meg csak álltam ott és mosolyogtam,és ez mind azért mert nem jött oda hozzám senki, csak Kriszta de ő is itt hagyott.Mindenki valahova tartozott ott voltak Krisztáék és Kristófék "csapata" és ezt úgy értsétek hogy mindig velük vannak a
többiek.És én?Én most már nem tartozom sehová,egyedül állok a színpad szélén és nézem őket.Egy barátnőm volt de inkább ő is passzolt.
Kristóf ,meg Kristóf őt nem is magyarázom el.
Már a sírás kerülgettet,ezért inkább ott hagytam a többieket és ki mentem a mosdóba, ahol zokogásban törtem ki.Sokan biztos azon gondolkoztok hogy miért? hisz  megnyertünk egy versenyt.Hát én elmondom azért mert így egyedül nem valami élvezetes, se a suli,se majd az utazás.
Egy kiabálásra lettem figyelmes ami kintről jött,ezért az ajtóhoz sétáltam és megnéztem hogy ki visít.





-Domi?.-kérdeztem.-Te mit keresel itt?.-bombáztam egyből a kérdésemmel mikor meg bizonyosodtam hogy ő az.
-Láttam hogy ki jöttél.Mi a baj?.-nézett a szemembe.
-Semmi.-hajtottam le a fejemet.
-Ha van valami tudod hogy nekem elmondhatod.-mondta és az államhoz tette kezeit és felemelte a fejemet hogy a szemébe nézzek.-Bármit.-súgta és megcsókolt.
Nagyon meglepődtem ezért elsőnek csak néztem,hogy mégis mit csinál, de utána egyből feleszméltem ezért én is visszacsókoltam.Pedig nem kellet volna.Újra valami zaj csapta meg a fülemet ezért kinyitottam a szememet és Kristófot pillantottam meg.Egyből elhúzódtam Domitól és csak némán néztem Kristófot,aki csak vágott egy grimaszt és elment.
-Domi..-kezdtem volna bele de közbe vágott.
-Sajnálom.-sütötte le a szemét.-Nem kellet volna.-mondta.
-Nem kellet volna, de megtetted és ez így van jól.-mosolyogtam rá,utána közelebb mentem hozzá és megcsókoltam újra.Ez nem csak egy egyszerű csók volt ami az előbb történt köztünk hanem érzelmekkel teli,amivel kifejeztem hogy igenis tetszik nekem,és az igazat megvallva tényleg tetszik.És igen erre csak most jöttem rá.
-Hűha.-csak ennyit tudott kibökni..-Ez azt jelenti hogy...
-Te is tetszel nekem.-vágtam közbe mire ő felkapott és a levegőben megpörgetett.Ez a pillanat egy filmbe is beleillet volna.-De többet ilyet ne csinálj.-jelentetettem ki.
-Oké.-mondta utána pedig megfogta a kezemet  és elindult a tanterem felé.

A teremben már bent volt mindenki ezért mondtam neki hogy várjon meg kint persze ha szeretne,így leült egy padra.A tanár mindenkinek ki osztott egy lapot amin minden tudni való rajta volt (indulás,érkezés stb.).Egyszer arra lettem figyelmes hogy valaki hátulról megböki a vállam.
-Hamar túlléptél.-mondta Kristóf,utána pedig elkapta a tekintetét.Így belegondolva a dolgokba lehet hogy elsiettem Domival , de abban a pillanatban és még most is szükségem van rá, méghozzá nagyon.

*

Haza felé menet az út csendesen telt.A házunk ajtajában Domi egy hosszú csókkal köszönt el amit örömmel fogadtam.

Vacsora után felmentem a szobámba és nézelődtem a neten,utána pedig bealudtam.

* Két héttel később

Reggel arra ébredtem hogy valaki kopogtat az ajtómon.
-Jó reggelt.Bejöhetek?.-kukucskált be Kristóf.Csak bólintani tudtam mert lesokkolt az hogy itt látom,főleg a történtek után.-Leülhetek?.-kérdezte mire csak bólintottam.-Megnémultál?.-kérdezte egy ellen állhatatlan mosoly kíséretében,és én még azért is csak biccentettem hogy húzzam az agyát.-Oké.-mondta és rámugrott úgy hogy ráült a hasamra és egyik kezével lefogta az enyéimet,utána meg elkezdett csikizni.Nem bírtam sokáig pár másodpercnél ezért egyből nevetésben törtem ki.
-L-l-légyszi n-ne hagyd ab-ba.-böktem ki dadogva.
-Mért mit csinálsz ha nem?.-húzta fel a szemöldökét,és ismét elkezdett csikizni.
-N-nem szólók hozzád.-mondtam szagattotan.-Elég meggyőző?.-mosolyogtam rá.
-Jó elengedlek,de nem a fenyegetésed miatt,hanem mert megesett a kicsi szívem rajtad.-mondta nevetve.
-Hahaha vicces vagy.-mondtam mire mind a ketten nevetésben törtünk ki.-Amúgy.-mondtam megszakítva a röhögést.-Hogy hogy ide jöttél?.-néztem rá komolyan.
-Mondani szeretnék valamit.-mondta mire csak kérdőn néztem rá.-Szakítottam Jessicával.-mondta,pár percig várta hogy meg szólaljak de nem tettem ezért ő törte meg a csendet.-Mondj valamit.-nézett rám szó szerint kis kutya szemekkel.
-Tudod hogy Domival vagyok.-böktem ki végül.
-Tudom.-bólintott.-És szereted is?Őszintén.-mondta.
-Boldog vagyok vele.-mondtam mire közbe vágott.
-Nem azt kérdeztem hogy boldog vagy e vele!Szereted?.-kérdezte.
-Igen..-mondtam.-Azt hiszem.-fűztem hozzá suttogva.
-Értem.-mondta.-Én akkor is szeretni foglak, és harcolni fogok érted.Nem hagylak csak úgy elmenni.-jelentette ki, utána pedig fel állt és kiment a szobámból ,magamra hagyva a gondolataimmal.Vajon hogy értette az hogy harcolni fog értem?Most már tényleg nem tudok kiigazodni Kristófon és ez nem az első esett.Egyszer azt mondja adjak neki időt hogy szakíthasson a barátnőjével ami körülbelül heteket jelent, utána pedig azt hogy harcolni fog értem.
  A gondolat menetemet anya zavarta meg hogy készülődjek mert megyünk vásárolni az utazásra,azért mert most hétfőn lesz ma pedig szombat van.Felkeltem és elmentem zuhanyozni.A választásom egy fekete farmerre esett mely az alján szaggatott volt hozzá egy tengerkék blúzt vettem fel amit pár kiegészítővel díszítettem.A hajamat pedig csak egy gyenge kontyba fogtam a fejem tetejére.Végül felkentem magamra egy kis sminket ami egy vékony tussvonalból állt és egy szempilla spirálból .A szüleim és Lili már a kocsiban várakoztak ezért gyorsan beültem melléjük.

Az út nem volt olyan hosszú ezért hamar odaértünk.Az áruházba belépve nagy tömeg fogadott minket ezért,verekedni kellet egy bevásárló kocsiért.Magamhoz vettem egyet és Liliék felé toltam.
-Beleülhetek?.-kérdezte Lili mire felkaptam és beleültettem a kocsiba.Elsőnek az élelmiszer osztályhoz mentünk ,utána pedig szét váltunk.Én egyből az édességekhez vettem az irányt,ahol magamhoz vettem három darab milkát , és két csomag chipset.Ezek után vissza sétáltam anyuékhoz akik a játékoknál voltak mivel a húgom megígértette velük hogy vesznek neki Barbit.
-Anya összeszedtem pár dolgot de nem találtam meg mindent.-mondtam.
-Nem baj kincsem majd elmegyünk a plazába és ott beszerzed azokat a dolgokat amik szükségesek.-mondta és elindult a pénztár felé.
Miután mindent bepakoltunk a kocsiba elindultunk a pláza felé ahol úgy szintén szét váltunk ,csak most anya pénzt is adott , ami nem kis összeget takar.
Elsőnek a New yorkert rohamoztam meg ahol egyből találtam magamnak egy csinos egybe ruhát ami fehér színű és lenge,fürdőruhára pont jó.Utána még magamhoz vettem egy fekete pulóvert ami fehér szívekkel volt díszítve,ezt követően pedig egy farmer nadrágot is.A kasszához érve fizettem és elhagytam a boltot.A New Yorker után egy drogériába vettem az irányt ahol beszereztem pár lányos dolgot.És utolsó sorban jöhetett a fürdő ruha amivel igen meggyűlt a bajom,egyik sem nyerte el a tetszésemet ezért felhívtam anyát hogy jöjjön segíteni,mert nem találok egyet sem ami jó lenne.
-És ez?.-mutatott fel anya egy sima fekete fürdőruhát ami véleményem szerint kicsit kihívó volt.
-Hát..felpróbálhatom.-mondtam és bevonultam egy öltözőbe.A fürdőruha pont illet rám nem is mutatott sokat mint az előzők amiből kis híján kint volt a mellem -Tökéletes.-gondoltam magamba.Gyorsan vissza kaptam a ruháimat magamra és kiszaladtam a fülkéből.Egyenesen anya nyakába ugrottam.
-Egy isten vagy anya.-mondtam nevetve.-Tökéletes.-jelentettem ki.
-Örülök hogy tetszik.-mosolygott.-Akkor mehetünk?.-nézett rám kérdőn.
-Igen.-mondtam boldogan.
Az út haza fele csendben telt mivel mindannyian elfáradtunk , az egész napi mászkálásban.
Otthon meg vacsiztunk utána pedig mindenki ment a saját dolgára.Én szokás szerint a szobámba vettem az irányt és bújtam a közösségi oldalakat.
Hirtelen egy ablak bukkant fel a facebook oldalamon,ami persze azt jelentette hogy valaki üzent.
Dom:Szia, cica holnap elmegyünk valahova?
Z: Mehetünk :) Mikor?
D:11-re ott vagyok ;) készülj el.
Z: Oké.
És ezzel le is zártuk a beszélgetés mivel én mély álomba zuhantam, a laptopommal az ölemben.Mondhatni nagyon kényelmes volt.


*

-Kincsem kelj fel.Itt van Dominik.-jött be anya a szobámba.-Zoe.-emelte fel a hangját ,de nem foglalkoztam vele tovább aludtam.
-Cica.-szólított meg Domi mire egyből kipattantak a szemeim.Egyből az órámra pillantottam ami tizenegy óra öt percet mutatott.
-Basszus.Bocsi,elfelejtettem fel húzni az ébresztőm.-szabadkoztam.-Gyorsan rendbe szedem magam utána indulhatunk.Oké?.-kérdeztem mire csak bólintott egyet.-Addig érezd magad otthon.-mondtam már a menet közben
.A szekrényemből kiszedtem egy atlétát amin egy Ramones logó díszelgett és végül előszedtem a tegnapi farmert amit tegnap vettem és bevonultam a fürdőbe.Gyorsan fogat mostam , felhúztam a ruhadarabokat és kifésültem a hajamat amit csak simán kiengedve hagytam.Szemeimre egy vékonyka tus vonalat húztam utána pedig felkenem egy kis szempilla spirált.Mindezek után kivonultam a fürdőből Dominikhoz aki már az ágyamon feküdt.
-Kész vagyok.-mondtam nevetve mivel már a szemei is csukva voltak.-Indulhatunk.-húztam fel kezénél foga az ágyról, mire ő csak magára húzott és megcsókolt.
-Most már indulhatunk.-mondta és felsegített az ágyról.
A házból kiérve egy kissebb park felé vettük az irányt,de én megéheztem ezért bementünk egy mekibe.Mindketten egy hatalmas sajtburgerrel és sült krumplival foglaltunk helyet.
-Francba, ott hagytuk a kólát.nevettet fel Domi.-Mindjárt jövök.-hagyott magamra.Pár percig lefoglaltam magamat a telefonommal,de mikor már Domi akkor sem jött vissza elkezdtem unatkozni, és már az étel is kezdett kihűlni de nem engedtem a csábításnak , eldöntöttem hogy meg várom Domit és akkor kezdek el enni.

-Hali.Csak így egyedül?.-ült be mellém a boxba Kristóf.
-Nem.Domival jöttem.-mondtam.-Hát te?.-érdeklődtem.
-Haverokkal.-mutatott a velem szemben lévő asztalra.-Na de most megyek.Pá.-intett és el is ment.Direkt velem szemben ült le hogy simán rám láthasson.Hogy ezt honnan tudom ?Onnan hogy mikor leült egyből engem kezdett el nézni,nem foglalkozott a többiekkel.
-Na ,itt vagyok.-foglalt helyet Domi.Mindketten elkeztünk enni.
Egy darabig én is jóízűen étkeztem míg meg nem hallottam egy hangos nyerítést Kristófék asztala felől.Egyből oda kaptam tekintetem ahol meg láttam Kloét és a lányokat Kriszta kivételével.
Próbáltam figyelmen kívül hagyni hangos nevetésüket, de nem sikerült mert miután rávettem magamat hogy elforduljak felém pillantott Kristóf, észre vette hogy nézem ezért  pillantásunk egyből összefonódott.Kristófnak  elégedett mosolyra húzódott a szája és ez mind azért mert nem kaptam el a tekintetem, egy jelzés volt hogy még mindig fontos nekem még ha nem is annyira.És ez sajnos igaz.
-Látom elkalandoztál.-szólított meg Domi.-Hová szeretnél még menni?.-kérdezte.
-Hát, nézhetnénk valami filmet.Otthon.-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Felőlem oké.-mondta vigyorogva.
Miután befejeztük az evést a tálcákat vissza vittük a pulthoz utána pedig Domi megfogta a kezem és távoztunk a mekiből.
*

Film közben nem volt semmi érdekes,Domi nem volt tolakodó és ez alatt azt értem hogy nem kezdett el fogdosni meg ilyesmi.Nyugodtan végig néztünk utána pedig egy hosszú csókkal elköszöntünk egymástól.
*

Elérkezett az utazás.Reggel boldogan pattantam ki az ágyból és elkezdtem készülődni.

Most egy csinos szoknyát vettem fel egy egyszerű fehér spagetti pántos trikóval, hajamat pedig oldalra fontam.Magamhoz vettem a bőröndömet amibe már tegnap bepakoltam és levánszorogtam a lépcsőn.Gyorsan megreggeliztem utána pedig indultam is az iskolába ,anyáékkal mivel ott kellet találkozni.

Az iskolába  már majdnem mindenki ott volt ezért nem kellet sokat várakozni.Elköszöntem anyától és apától meg persze Lilitől is.És az utolsó pillanatban Domitól is aki kijött elköszönni mivel egy hétig nem lássuk egymást.
-Gyerekek indulnunk kell.-kiabált az ofő.
-Mennem kell.-mondtam mosolyogva.-Szia.-intettem de Domi megfogta a kezemet és vissza húzott hogy vele szembe legyek.
-Ez milyen elköszönés?.-húzta fel a szemöldökét.-Ez az..-mondta és megcsókolt mindenki szeme láttára.-Most már csak ilyet fogadok el.-mondta és kacsintott.
-Eddig is ilyen volt.-nevettem fel.-Szia még egyszer.-csókoltam meg.-És..Jó legyél ne csajozz.-kacsintottam.
-Nekem nem kell más csak te.-mondta a szemembe nézve.
Nagyon édes volt meg miden de ez a mondat csak egy valamit vagy inkább valakit juttatott eszembe.Kristófot.Ezt már nem hiszem el mindig valamiről eszembe jut, beleférkőzik a gondolataimba.Még  utoljára megöleltük egymást és még anyáéktól elköszöntem  utána pedig felszálltam a buszra.Igen ez a legnehezebb , végig ülni az egész utat egyedül.Elfoglaltam egy üres helyet és leültem ,pár percre rá Kristóf állt meg mellettem.

-Szabad?.-kérdezte egy mosoly kíséretében.

8 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyoon jó lett :)) következőt alig várom :33

... írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
... írta...

Nagyon örülök neki hogy tetszik :)

Unknown írta...

Mikor lesz következő rész??

... írta...

hát..mivel tegnap raktam fel ezt a rész lehet hogy egy hét múlva :/ de lehet kevesebb ;)

... írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Hűű nagyon jó lett.:)
Nem leszenk mostmár képek? :)
Várom a kövit.:D

... írta...

Örülök hogy tetszik :) De lesznek csak mostmar nem olyan sok :)