Részek Szereplők Bevezető

2015. április 1., szerda

4.rész


Mit mondhatnék a ma reggelem borzasztó volt ,a húgom ordítva keltett fel hajnali 3 órakor hogy valami van a szobájában. Így átkellet mennem meg nézni a szobát, de nem volt ott semmi ezért vissza feküdtem aludni.
-Zoee én így nem tudok vissza aludni..aludhatok veled? .-kérdezte álmosan
-Gyere csak hagyj már!.-és bebújt mellém az ágyba.
-Köszi.-visította.
A Hugóm úgy aludt mint a bunda de én alig tudtam vissza aludni ,de mire sikerült felkellet kelnem készülődni az iskolába.Lassan kikászálódtam az ágyból és elmentem zuhanyozni hátha kicsit éberebb leszek.Hát ez a terv nem vált be.
Miután megszárítottam a hajamat felvettem egy shortot hozzá pedig egy atlétát, utána meg lementem a konyhába ahol anya szorgoskodott.


-Jó reggelt kincsem.-köszöntött anya.
-Köszi neked is.-erőltettem mosoly magamra.
-Mi a baj rosszul aludtál?.-kérdezte.
-Aludtam vagy 2 órát egész éjszaka.-mondtam morcosan.
-Hogy hogy?.-lepődött meg.
-Úgy anya ,hogy a húgom hajnal 3 órakor át jött hogy valami van a szobájában.-mondtam idegesen.
Gyorsan meg ettem a reggelim és elindultam a suliba.
-Héé Zoe várj már.-kiáltotta Kristóf utánam.Meg álltam és köszöntem neki ..
-Mi a baj ?.-kérdezte és közben rám támaszkodott és úgy sétáltunk tovább.
-Inkább hagyjuk ,hosszú.-és közben ásítottam egy nagyon.
-Úgy látszik rossz éjszakád volt.-jelentette ki .
-Mert az is volt.-osztottam meg vele.
Az iskola katasztrofális volt ,kaptam egy igazolatlan órát mert az egyik órán elaludtam és a tanárom észre vette, így ki küldött a teremből .

Az utolsó órám után    egyből haza mentem és  bedőltem az ágyba és fel sem keltem vacsoráig.

*


Ma kicsit izgatottan keltem mert anya tegnap bejelentette hogy egy vendég érkezik  hozzánk.
Körülbelül ennyire emlékszem a tegnapi napból.
Gyorsan ki kászálódtam az ágyból és szokás szerint elmentem zuhanyozni hamar megvoltam vele ,így volt időm kicsit több sminket feltenni és a hajamat is jól megcsinálni.




A lépcső alján hangokat hallottam de csak anyáé volt ismerős így gyorsan beszaladtam a konyhába, de amint meg láttam hogy ki áll anya mellett, egyből meg torpantam.Tudtam ki az a bizonyos "vendég" azért nem említette tegnap anya hogy ki az mert tudta  hogy nem szeretném hogy itt legyen ,bár azt nem tudta hogy miért.
-Helló..emlékszel még rám?.-kérdezte kicsit kínosan.
-Szia igen.- mondtam .
A neve Erik annyi idős mint én , mikor Pesten jártam iskolába akkor szomszédok voltunk.
Ő volt a legjobb barátom   és tudtunk egymásról mindent.De ezt a barátságot nagyon elrontottuk egy este.

*Este Erikkel 
Szombat este volt és 9:30-kor le kellet feküdnöm mert szoba fogságban voltam ,és nem mehettem el sehova.
Anyuék már készülődtek elmenni vacsorázni ,mikor valamit hallottam csattanni az ablakomon.Kinéztem és ott állt lent Erik.
-Felmehetek?-kérdezte.
-Aha anyuék most mentek el ,siess.-sürgettem egy kicsit.
-Szia.-köszönt mikor be mászott az ablakon.
-Szia.-mondtam vigyorogva.-Hiányoztál.-böktem ki. 
Anyáék tudták hogy nekem a szoba fogság semmi ha itt van Erik, így őt is eltiltották tőlem.De mi mindig megoldottuk hogy beszéljük még ha egy percre is.

-Te is nekem.-vágta rá ő is gondolkozás nélkül.
És akkor kapott el minket a vágy.Erik közelebb jött hozzám és megcsókolt én meg vissza.
És akkor este ment tönkre teljesen a barátságunk Erikkel. Nem bírtunk egymás közelébe lenni anélkül hogy fel nem idéznénk azt az estét.Attól a naptól kezdve nem osztottunk meg egymással semmi személyes dolgot egyszerűen nem tudtunk meg nyílni egymásnak mint az előtt.
*Vége*


-öö..nekem most mennem kell bocsi anyu..elfogok késni.-böktem ki.
-Miért késnél el kicsim még van idő Kriszta meg úgyis meg vár.-mondta anyu.
-Okéé.-mondtam.
-Itt hagylak titeket beszélgessetek.-vette a nappali felé az irányt anya.
-És hogy megy a suli ?.-kérdezte Erik.
-ö..jól neked?-kérdeztem vissza.
-Jól.Nagyon megváltoztál.-mondta.
-Igen.Te is .-mondtam kis hezitálás után-De most mennem kell tényleg bocsi.Szia .-zártam le a beszélgetést 

ERIK


-Várj megyek én is .-futott utánam.
-De én a suliba megyek .-próbáltam lerázni.
-Én is .-vágta rá.De utána mintha valamire rájött volna és folytatta.-Gondolom anyukád nem mondta hogy egy suliba fogunk járni .-mondta és én  lesápadtam .
-Tessék?? És hol fogsz lakni?.-kérdeztem döbbenten.De úgy nézett rám hogy egyből leesett hogy hol.
-Na ne .mond hogy nem nálunk.-mondtam most már idegesen.De ő csak bólintott.
Én meg ott hagytam és elindultam a suliba, tisztában vagyok vele hogy régen nagyon is jó barátok voltunk de az régen volt és nem szeretnék megint olyan közel kerülni hozzá és elkövetni újra egy nagy hibát.

A suli előtt Kriszta várt .
-Szia.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia .-ölelt meg .-Hát ő meg ki?-kérdezte mikor észre vette Eriket aki még mindig ott állt mögöttem.
-Erik. Egy régi ismerősöm.-jelentettem ki .
-Egy nagyon közeli ismerőse.És te ki vagy?.-kérdezett vissza.
-A barátnője Kriszta.-mondta mosolyogva.És bementünk a terembe.

Órák után Krisztával elmentünk a moziba és mikor véget ért a film  akkor haza felé vettük az irányt.
Mikor haza értem Erik meg a családom szó szerint lefárasztottak.Szóval ma nem volt gondom az alvással.

*
Mire felkeltem már nem volt a házban senki más csak Erik meg én ,ezért nyugodtan eltudtam készülni anélkül hogy sietnem kellet volna.Mikor végeztem a zuhannyal magamra tekertem a törölközőt és elindultam a szobámba,de mikor kiléptem a fürdőből össze ütköztem Erikkel és leesett rólam a törülköző.
-Hűha ez aztán egy reggeli fogadtatás.-mondta mosolyogva.
Miután felkeltünk a földről gyorsan magamra kaptam a törölközőt.
-Ne már! Még egy kicsit hagy gyönyörködjek már!.-mondta nevetve.
-Szeretnéd mi?! Álmodozz csak .- mondtam fenn hangon  és beszaladtam a szobámba.kerestem egy normális pólót és Nadrágot utána meg lementem a konyhába meg reggelizni.

Gyorsan megettem egy pirítóst és elindultam az iskolába.
-Zoee nem vársz meg ?!! .-kiabált utánam Erik.
-Nem.-vágtam rá.
-Pedig jó lenne.-mondta és én úgy tettem mint aki meg sem hallotta, haladtam az iskola felé.
Mikor beértünk a suliba akkor az udvar felé vettem az irányt a lányokhoz.
-Sziasztok.-ültem le Kloé mellé.
-Szia Zoe.Kérdezhetek tőled valamit?.-kérdezte Réka.
-Na ki vele.-mondtam mosolyogva.
-Jársz Erikkel?.-súgta nekem oda .
-Nem.-súgtam vissza.
-Akkor szabad préda?.-kérdezte feldobva.
-Ja.-vágtam rá.
Becsengetés előtt még megbeszéltük hogy délután elmegyünk vásárolni ,csinos ruhákat és utána elmegyünk egy házibuliba persze ha engem elengednek hétköznap.

*
-Juj lányok én nem tudom mit vegyek meg ,nekem minden tetszik.-mondta nevetve Kloé.
-Jó neked. Nekem egyikem jön be.-vágtam egy grimaszt.-Te találtál már Kriszta?.-kiabáltam át a másik sorba.
-Aha.-mondta.
Már egy óra elteltével mindenki talált magának ruhát kivéve engem.
-Ne már Zoe.Siess már.-Sóhajtotta Csenge.
-Jól van már.-mondtam kissé gúnyosan ,és levettem egy random ruhát a fogasról..-Itt van egy.Felpróbálom és mehetünk.-szóltam oda menet közben.
Végül egy fekete egybe ruhára  és egy fekete magassarkúra esett a választásom .

*

-Úristen  elfogunk késni!! ZOE ne vacakolj már annyit!-visította Réka.-Mindig miattad késlekedünk!.fejezte be .
-Jól van már ha nem tetszik akkor indulj el!Majd találkozunk a buliba!.-mondtam gúnyosan.
-Jó.-vágta rá.-Ki jön még ?-fordult a többiekhez.
-Mi megyünk.-húzta magához Csenge Kloét.
-Kriszta?.-kérdezte Réka.
-Én  meg várom.-jött oda hozzám.
-Oksi.-mondta Csenge.-sziasztok majd talizunk.-mondta az ajtóban.
-Végre már hogy elhúztak.-jelentettem ki mikor már csak ketten voltunk a szobában.
-Ideje volt.-nevetett fel Kriszta és kifeküdt az ágyamra.
-Kop kop.Bejöhetek?.-nyitott be Erik.
-Nem.-vágtam rá egyből.
-Pedig már bent vagyok.-vette Kriszta felé az irányt ,aki még mindig az ágyamon pihent.
-Hali.szexi a ruhád főleg hogy alul nyitott.-hajolt oda.
-Paraszt.-mondta  Kriszta és felkelt.-Mehetünk csajszi?.-fordult felém.
-Ja.-vettem az irányt az ajtó felé.
-Hová hová?.-kérdezte Erik.
-Buliba! Csáá.-kiabáltam vissza a lépcső aljáról.

Amikor oda értünk a buliba már egy csomó ember be volt állva ,köztük a lányok is.
-Ennyi marhát.-nevettet Kriszta mikor egy csapat srác elkezdett ugrálni a zenére.
-Hát ja.Megyek iszok valamit.Hozzak neked is ?.-kérdeztem .
-Nem majd később.-vetette oda a válla felett, és elindult Tamáshoz.A konyhában ott volt Kristóf is azzal a múlt kori lánnyal aki letámadott.
-Hali .-köszönt oda nekem Zsuzsa.
-Hello.-köszöntem vissza.-Nem tudod hol vannak a kicsit erősebb italok?.-mentem mellé.
-De. -vett le egy üveget a polcról. 
-Köszi.-mondtam és átmentem a nappaliba ahol találkoztam Erikkel.
-Hali.Jól nézel ki.-nézett végig rajtam.
-Kösszi.-mondtam.-Kérsz?.-nyújtottam oda az üveget.
-Ja.Kösz.-ivott belőle de nekem nem adta vissza hanem elindult a táncolok közzé.
-Add már ide.-kiabáltam rá mikor utol értem.
-Oké ,de akkor táncolj velem.-nyújtotta felém a kezét.
-Jó de utána vissza adod.-és bementem a táncolók közzé ott hagyva Eriket.Egy darabig tudtam egyedül táncolni ,mert utána Erik hátulról meg fogta a derekam és már együtt táncoltunk ölelkezve.Már vagy hajnali 3 óra lehetett mikor beléptünk a házba Erikkel.

Már egy utolsó lépcső volt az emeletig, így előre engedtem Eriket , de nem maradtam le tőle hanem szorosan a háta mögött kullogtam,  egy nagy puffanás hallottam ,de nem foglalkoztam vele hanem mentem tovább de valamiben vagy valakiben  én is meg botlottam és ráestem.
-Áúúú.-ordított fel Erik ,de én még akkor is rajta feküdtem.- Szállj már le rólam nehéz vagy.-mondta és próbált lelökni magáról ,de nem járt sikerrel mert leszorítottam hogy ne tudjon mozogni.
-Nehéz lennék?-mondtam incselkedve.-Hmm biztos vagy benne ,hogy nem te vagy gyenge?.-hajoltam közelebb és erre Erik kihasználta a pillanatot és a hátamra fordított hogy leszorítson.
-Tudod te jól hogy nem vagyok gyenge..-mondta.
-Már nem vagyok biztos benne ,lehet hogy elpuh....-a mondatot nem tudtam befejezni mert megcsókolt és így sikerült elhallgattatnia.Nem toltam el magamtól hanem vissza csókoltam, és egy pillanatra megfeledkeztem mindenről amin ketten veszekedtünk,és amit legfőképpen tettünk azon estén... Egyszerűen csak visszacsókoltam, és hagytam, hogy vezessen. Amikor a nyelve hegye az enyémhez ért, kicsit jobban kinyitottam a számat, hogy mélyebbre dughassa a nyelvét.Egyszerre vált szét az ajkunk de se Erik sem én nem mozdultunk hanem csak néztünk egymás szemébe.


Mire mind a ketten el tudtunk szakadni egymás  tekintetétől akkor már égett a villany és anya állt Erik szobája előtt. 
-Ti meg mit műveltek hajnali 4 órakor ha szabad tudnom?!.-vett kérdőre minket anya.
-Öhmm....semmit.-mondtam kivörösödve.
-És ezt higgyem is el ?!Mi a francot kerestetek ti a földön ?!.-ordította.
-Anya csak elestünk nem történt semmi más.Most már mehetek mert hulla fáradt vagyok?.-kérdeztem az ajtó felé hátrálva.
-Menj de ezt még folytassuk meg értetted?!-mondta és elment aludni.Mikor be értem a szobába gyorsan magamhoz vettem a pizsim és elmentem tusolni attól függetlenül hogy már rég aludnom kéne.

Alvás előtt még meg néztem az üzeneteimet és a Facebookot amire egy csomó kép felkerült a buliról.



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kristóf már egyikbe se fog szerepelni??

... írta...

De fog :D A 11.-be tervezem :)

Névtelen írta...

Áááá..Tök jól megírtad..Remélem Kristófal jön össze nem Erikkel....Emigy érezz valamit Kristóf íránt,mert azt nem írja le.:D
Emigy nagyon jó kis oldal lett...Remélem azért folytatod.:D

... írta...

Örülök hogy tetszik :) Az pedig még nem szeretném elárulni h ki iránt érez többet mert kis idő után úgy is kiderül majd :)