Részek Szereplők Bevezető

2015. április 17., péntek

6.rész


Ma reggel a telefonomra keltem mert este elfelejtetem lenémítani.Gyorsan felkaptam a telefont anélkül hogy megnéztem volna ki hív nehogy felkeltsem anyuékat.
-Haló.-szóltam bele.
-Sziaa .-köszönt.
-öhhmm sziaa.-köszöntem vissza kicsit kínosan mert nem tudtam kivel beszélek.
-Kriszta.-mondta nevetve.
-Jaa bocsi, csak még reggel van.-nevettem fel.
-Ja vettem észre.-mondta.-Azt akartam mondani hogy 30 perc múlva ott vagyok hogy próbáljunk.-mondta.
-Nálam most nem tudunk.-vágtam rá.
-Miért?.-kérdezte.
-Lili-nek jönnek a barátai és ha nem akarsz babázni jobb ha nálad próbálunk.
-Nálam meg itt vannak a lányok és még pár fiú az osztályból.-hadarta gyorsan.-De ha nem zavarnak felőlem lehet itt is a próba.-fejezte be.
-Oké nem baj.Gyorsan elkészülök és megyek.-raktam le a telefont köszönés nélkül.
 Kikászálódtam az ágyból és el mentem zuhanyozni utána meg felvettem egy fekete csőszárú farmert és egy Nirvana pólót.









Mikor elkészültem lementem a konyhába és leírtam egy papírra hogy Krisztánál leszek utána pedig felragasztottam a hűtőre ,mert nem szerettem volna anyáékat felkelteni.
Krisztáéknál majdnem az egész osztály ott volt köztük Kristóf is aki Rékával elmélyülten beszélgetett.Már vagy 10 perce egyedül álldogáltam  mert Kriszta Taylorral csókolózott és nem szerettem volna őket megzavarni.
-Helló Dominik vagyok .-köszönt oda egy  fiú .
-Szia Zoe.-mosolyogtam rá.
-Szép név.-mosolygott vissza.
-Köszi.-mondtam és közben  a szememmel  kerestem  Krisztát mert már nem voltak a szobában  ,mikor vissza fordultam hozzá akkor már a fiúk felé vette az irányt
-Héé Dominik .Nem láttad Krisztát?.-kiabáltam utána.
-Csak Dom ,így rövidebb.-kacsintott rám .-Amúgy az előbb Taylorral volt , de most se Kriszta se Taylor gondolom fent az emeleten.-intett  felfelé
-Ja akkor mindegy.-mondtam.
-Próbálni akartál?.-kérdezte.
-Ja.-vágtam rá.
-Akkor gyere.-ragadta meg a kezemet és húzott a nappali felé.

A nappaliban mindenki beszélhetett ,de Domi nem foglalkozott velük , gyorsan elindított egy pörgős zenét és elkezdett rá táncolni ezért mindenki fel figyelt rá.
-Na most te jössz.-fordult felém mikor befejezte.
-Én aztán nem.-mondtam és leültem a kanapéra.
-De, de.Nézzük mit tudsz.-húzott fel miközben a többiek vigyorogva figyeltek minket, kivéve Kristófot aki csak rezzenéstelen arccal nézett .
-Jó.-mondtam morcosan és elkezdtem táncolni.

-Oké, jó volt.-dicsért meg.-Levi gyere már ide egy percre.-kiabált ki a konyhába
-Mondjad mivan D.-ment oda Domihoz akit csak D-nek becézett.Domi oda ment hozzá és valamit oda súgott neki utána pedig már táncoltak is.

Pár percre rá miután Levi is elkezdett táncolni Kristóf is felállt és mindenféle mozdulatot mutatott nekünk.Mikor meg láttam hogy táncol, szó szerint elakadt a szavam .

*

 Mindenkivel táncoltam kivéve Krisztával és Taylorral akik csak egymással foglalkoztak.Már vagy 9 óra lehetett mikor elindultam haza.

-Zoe!Várj megyek én is.-szólt utánam Kristóf.

-Oké.-vártam meg.

-Nagyon jól táncoltál ma.-dicsért meg.

-Te jobban.Én még senkit sem láttam így táncolni.-mondtam vigyorogva.-Ugye majd tanítasz valamit?.-kérdeztem boci szemekkel.

-Majd tanítok.-vágta rá egyből.

-Megígéred?.-kérdeztem.

-Ja.-mondta.

-Jó.-mondtam bizonytalanul.

-Nem hiszel nekem?.-nézett rám döbbenten.

-Dee csak....félek hogy nem tartod be, ennyi.-mondtam.

-Befogom ,eskü.-tette a szívére a kezét.

-Okéé.-mondtam most már vigyorogva.


*
-Megérkeztünk.-nézett rám Kristóf.
-Meg.-néztem a szemébe.
Kristóf megérintette a kezemet. Először csak lehelet finoman simította végig az ujjával az ujjaimat, aztán nagyon óvatosan a tenyerébe vette őket. 
- Lassan mennem kell.-suttogta miután már legalább tíz perce bámultuk egymást, de a kezemet továbbra sem engedte el.Próbáltam nem szomorú arcot vágni ezért meg próbáltam mosolyt erőltetni de nem nagyon sikerült.Észre vette rajtam hogy nem szeretném ha elmenne ezért elmosolyodott és utána felemelte a kezét és lassan a tarkómra csúsztatta.Egy pillanat műve volt az egész. Lehajolt hozzám, és a száját gyengéden az enyémre tapasztotta.Nem volt semmi más csak egy csók de az tele volt érzelmekkel és ezt mind a ketten éreztük ,mert mikor szét vált a ajkunk  akkor egyikünk sem szólalt meg csak egymás reakcióját figyeltük , de kis idő múlva mindketten mosolyogni kezdtünk.
Mikor végre elbírtunk szakadni egymástól bementem és a konyha felé vettem az irányt anyáékhoz.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Szia Zoe milyen volt a próba?.-kérdezte apa.
-Jó lett volna ha táncol Kriszta is.-mondtam kicsit szomorúan.
-És miért nem táncolt?.-érdeklődött.
-Taylorral beszélgetett végig.-mondtam.-De a  fiukkal táncoltunk.És Kristóf megígérte hogy majd tanít pár mozdulatot.-mondtam izgatottan.
-Az jó.-mosolyodott el apu.
-Bob nem nézünk meg valami filmet vacsi után.-fordult anya apához.
-Én is.Én is.-mondta izgatottan Lili.
-Jó akkor te is hercegnőm.Zoe?.-fordult felém anya.
-Benne vagyok.-mondtam mosolyogva.
Miután meg vacsiztunk elkezdtünk nézni a filmet ,ami nagyon unalmas volt így a felénél felmentem a szobámba aludni.


*

 Reggel Lili keltett azzal hogy megyünk vásárolni és nekem is kötelező menni mert ma van a születésnapja ezért percek alatt magamhoz kaptam a ruhámat és elmentem zuhanyozni.Miután készen lettem a tusolással megszárítottam a hajamat amit csak kiengedve hagytam  ,utána  magamra kaptam egy fekete farmert és egy fehér pólót aminek a háta csipkéből állt. A fürdőszobából kilépve Lilit pillantottam meg aki kis farmer szoknyában és egy hercegnős pólóban volt haja pedig két oldalt csuriba fogva.
-Nagyon szép vagy hercegnőm.-kaptam fel az ölembe.
-Köszi te is.-mosolygott rám.
Az ölemben Lilivel indultam le az ebédlőbe, ahol anya éppen az asztalt terítette meg a reggelihez.
-Jó  reggelt Zoe segítenél kihozni az ételt ?.-nézet rám anya.
-Természetesen.-tettem le Lilit egy székre utána pedig a  konyha felé vettem az irányt.
Magamhoz vettem egy egy tányért és vissza sétáltam az asztalhoz,  letettem egyet Lili elé és a másikat pedig apa elé.Percek alatt elfogyott mindenkinek a tányérjáról az összes étel és a hasunkat fogva vonultunk át a nappaliba meg beszélni hogy hova menjünk el ma.
-Juj menjünk állatkertbe.-mondta lelkesen Lili.
-Kincsem ott már voltunk és nem is egyszer.-válaszolt anya.
-De én oda szeretnék.-nézett anyára boci szemekkel mert tudta jól hogy ez úgyis beválik ,és elmegyünk újra.
-Na jól van.-adta be a derekát anya.
Miután  magamhoz vettem a telefonom és a fülhallgatóm elindultunk az állatkertbe.Szerencsére az út nem volt olyan hosszú , de mire megnéztünk minden állatot mindannyian hulla fáradtan mentünk haza, ezért szerencsémre tiszta kómásan állítottam be Krisztáékhoz is.
-Szia.-mondtam egy ásítás kíséretében.
-Hali mi van veled? Úgy nézel ki mint aki itt nyomban mindjárt össze esik.-mondta.
-Ha nem ülhetek le most rögtön ,szerintem az is lesz.-mosolyodtam el.
-Gyere.-engedett be.-Akkor jól gondolom hogy ma sem próbálunk?.-kérdezte.
-Olyan nincs.-vágtam rá rögtön.Kb egy fél órát panaszkodtam hogy mennyit kellet sétálnom azért hogy minden istenverte állatot megnézhessünk az  állatkertbe ,félre értés ne essék imádom az állatokat csak 3 órán keresztül nézegetni a majmokat kicsit kiábrándító.
Miután elmeséltem Krisztának a gondomat neki álltunk táncolni.Hét órára majdnem készen volt félig a koreográfia  ami azért elég jó pár óra alatt.                        

Mikor  Krisztának az anyukája 
bejelentette hogy kész a vacsi
 elköszöntem és elindultam haza.
   Útközben Kristóf  felé terelődtek a
 gondolataim  és a tegnapi
 csókunkhoz.Ma egész nap fel sem 
hívott még egy sms-t sem dobott 
fogalmam sem volt hogy hitelen 
mi baja lett ,de nem is rágódtam
 annyira rajta , mert semmi olyat nem mondtunk amivel elköteleztük volna magunkat egymás mellet, ezalatt azt értem hogy nem kérdezte meg hogy leszek-e a barátnője vagy nem.Igazság szerint szívesen lennék mert vonzódóm hozzá nem is kicsit , de szerintem az alap hogy a fiú tegye meg az első lépést.Mikor már csak pár utcányira voltam a házunktól egy hangos nevetés víz hangzott a szemben lévő pékség felől ezért természetesen egyből arra irányítottam a figyelmem .Komolyan az állam majd nem a földet súrolta annyira meg döbbentem, Kristóf és egy lány sétálgatott kézen fogva miközben boldogan nevetgéltek.Szó szerint nem hittem a szememnek vagy csak nem szerettem volna azok után ami tegnap volt köztünk.


Nincsenek megjegyzések: