Részek Szereplők Bevezető

2015. április 4., szombat

5.rész

Ma reggel rettenetes fejfájással keltem fel ,de muszáj volt iskolába mennem ezért felkeltem és elmentem zuhanyozni.
Mikor végeztem a fürdéssel átmentem a szobámba átöltözni ,de ott találtam Eriket.
-öö..te mit keresel itt ?-kérdeztem.
-Beszélnünk kell a tegnapi dologról.-mondta
-Ha a csókról akarsz beszélni inkább hagyjuk, részegek voltunk.-vettem a szekrény felé az irányt.
-Nem. nem hagyjuk nekem igen is jelentet valamit az a csók.-jött utánam.-Neked nem ?-kérdezte.
-Igazat mondjak vagy hazudjak.-néztem rá.
-Szerinted ?! persze hogy az igazat.-mondta most már kicsit idegesen.
-Akkor nem.Nekem nem jelentett semmit csak a múltat juttatta az eszembe, ami nem igen volt jó.-mondtam.-És most légyszíves menj el ,mert szeretnék készülődni.-küldtem ki a szobámból.Lehet hogy kicsit bunkó voltam Erikkel de nem szerettem volna a múltra emlékezni.A ruhám egy világos shortból és egy egyszerű pólóból állt.A hajamat pedig gyengén oldalra fontam.







Útközben  állandóan a tegnapi csók volt az eszemben és az hogy mennyire hülye voltam amiért engedtem Eriknek.
Mikor beértem az iskolába akkor egyből a lelátók felé vettem az irányt mert Kriszta útközben írt hogy ott lesznek a lányokkal.
-Sziasztok.-köszöntem oda a csajoknak mikor leültem Kriszta mellé .
-Halli.-ölelt meg Kriszta.-Képzeld a lányok azt állítják hogy te össze jöttél Erikkel tegnap este.Igaz ? -kérdezte komolyan.
-Nem.-vágtam rá de utána kijavítottam magam.-Na jó táncoltunk és amikor haza értünk elcsattant egy csók is.-mondtam.
-Nem mondod komolyan?!Vagy de?.-nézett rám hitetlen kedve.
-De, és már nagyon is bánom.-néztem rá totál komolyan.
-Okés ha bánod többet fel sem hozom a témát, ha válaszolsz egy kérdésemre.-nézett rám komolyan.-Jelentett valamit?.-kérdezte.
-Nem.Csak...-már nem tudtam befejezni a mondatot mert Kristóf jelent meg mellettünk.
-Halli lányok.Jöttök ma mekizni?.kérdezte Kristóf.-Jön mindenki az osztályból meg még pár ember akit mások hoznak.-fejezte be.
-Ja én megyek.Zoe?.-néztek rám mindketten.
-Hát..nekem nincsen sok kedvem hozzá főleg hogy ilyen sokan leszünk.-mondtam.-Inkább most kihagyom bocsi.-néztem Kristófra.
-Ne már Zoe.Gyere már.-próbált győzködni Kristóf.
-Majd máskor megyek esküszöm.-mondtam 
-Okéé.De akkor mond el mit tervezel mára.-ült le mellém Kristóf.
-Nem tudom lehet meg nézek valami filmet.-néztem rá.
-Egyedül?.-kérdezte.
-Ja.-vágtam rá.
-Ne már, egyedül akarsz filmezni?Ezt nem engedhetem.-mondta most már mosolyogva.-Nem leszel egyedül.-fejezte be.
-Hogy hogy ?.-kérdeztem.
-Mert megyek én is .-jelentette ki.-Hétkor ott vagyok nálatok.-mondta és felállt.

Az órák unalmasan teltek így azt nem is részletezném.
Haza felé menet beugrottam a boltba és vettem valami rágcsálni valót a filmhez.
Mikor beléptem a házba Lili szó szerint a nyakamba ugrott annyira megörült.
-szia Lili.Mizu?.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Juj képzeld kaptam ma egy új babát.Meg nézed?.-húzott a lépcső felé.
-Majd kicsit később megnézem oké?.-fordultam a konyha felé.
-Megígéred?.nézett rám boci szemekkel.
-Megígérem.-kaptam fel az ölembe és nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia anya.-mondtam a hűtőhöz menet.
-Szia kincsem milyen volt a suli?.-kérdezte.
-Unalmas mint mindig.-mondtam.-Ja majdnem elfelejtettem ma átjön Kristóf filmezni.-jelentettem ki  kifelé menet a konyhából.
-Oké.-kiabálta utánam.
Mikor bementem a szobámba felkaptam magamra valami kényelmes ruhát és utána bedőltem az ágyba pihenni.


7 óra után pár perccel Kristóf lépett be a szobámba.

-Szeva Zoe.-köszönt és leült mellém az ágyra .

-Szeva.Akkor nézünk filmet?.-mentem a DVD-hez  menet.

-Ja mit nézünk?.-kérdezte.

-Nem tudom csak berakok valamit.-mondtam.

-Oké.-feküdt le az ágyra.Gyorsan beugrottam mellé és elindítottam a filmet.
Már egy fél órája nézhettük a filmet amikor váratlanul Kristóf megfogta a kezemet és maga felé fordított.


-Héé mit csinálsz így nem látom hogy mi fog történni.-mondtam mosolyogva.
-Nem hiszem hogy érdekelne ez a rész.-nézett a szemembe.
-Jó oké lehet hogy igazad van.De akkor is szeretném nézni.-mondtam a film felé fordulva.
-Kérdezhetek valamit?.-hajolt elém.
-Ki vele.-mondtam mosolyogva
-Tudtommal nagyon jó barátok vagyunk ügye?-kérdezte komolyan.
-Aha.Miért?.-kérdeztem vissza.
-Akkor bármit kérdezhetünk és megoszthatunk egymással?-Sértődés vagy félreértés nélkül.-mondta.
-Ja.-mondtam.
-Jó akkor meg kérdezem.Van köztetek valami Erikkel?.-érdeklődött.
-Hát..hogy is mondjam ez bonyolult.-próbáltam terelni.
-Ráérek.Bármit elmondhatsz haverok vagyunk.-nézett rám komolyan.
-Okéé..elmondom de ne vágj közbe.-mondtam.-Még régen amikor Pesten jártam iskolába akkor nagyon jó barátok voltunk ,és kicsit komolyabbnak lettek az érzéseim mikor a szüleim eltiltottak tőle.Az egyik nap mikor anyu és apu elmentek otthonról beszökött hozzám.És gondolom a folytatást nem kell részleteznem.-fejeztem be a monológot.
-Oké értem de ez a múlt én a jelent kérdeztem.-mondta mosolyt erőltetve.
-Jaa..Jó elmondom ez már nem oszt nem szoroz.-mondtam-Tegnap táncoltunk a buliba láttad?.kérdeztem és ő bólintott.-Miután beléptünk a házba elkezdtünk csókolózni..-mondtam.
-Oké.-mondta most már komolyan.-Folytassuk a film nézést.-fordult a tv felé.Mikor vége lett a filmnek Kristóf még mindig a tv-t nézte.
-Héé.-mondtam mosolyogva és löktem rajta egyet ,amire elmosolyodott.
-Héé.-lökött vissza.
-Szóval lökdösődünk?.-kérdeztem mosolyogva.-Akkor tessék.-löktem le az ágyról.
Miután Kristóf fel ült, akkor felnyúlt a lábamért és lerántott maga mellé a földre és lefogott.
-Engedj el vagy visítok.-mondtam nevetve.
-Nem fogsz.-vágott vissza.
-Te ezt honnan tudod?.-kérdeztem vissza rögtön.
-Mert ha visítasz akkor megoldom hogy ne tudj.-mondta komolyan.
-Igen és hogyan?.-néztem a szemébe.
-Azt ne akard tudni.-mondta és utána elengedett és felállt.-Bocsi most mennem kell késő van.-mondta mosolyt erőltetve.-Holnap összefutunk.Jó éjt.-köszönt el már kifelé menet.

*
Alig tudtam pár órát aludni éjszaka mert miután Kristóf elment Erik botorkált be az ajtón teljesen elázva.Próbáltam figyelmen kívül hagyni így felbaktattam a lépcsőn de mikor már az utolsó lépcsőfokon jártam valami nagy pukkanás hallatszott lentről elsőnek azt gondoltam hogy valamit lelökött de nem mert Erik eset el.
-Gyere már segítek.-segítettem fel mikor leértem a lépcső aljára.
-Nem kell hagyjál.-taszított el magától de én nem mozdultam hanem a lépcsőn vonszoltam felfelé.-Azt mondtam hagyjál.-lökött rajtam egyet teljes erőből.
-Felviszlek a szobádba és békén hagylak.-Mondtam neki mikor már az utolsó lépcsőfoknál jártunk.
-Asszem' hányni fogok.-jelentette ki.
-Csak ne itt.-mondtam a fürdőszoba felé húzva.Mikor beértük Erik szó szerint neki esett a wc-nek.
Miután nagy nehezen a fürdőkád fölé hajolt   hideg vízzel lemosdattam és tiszta pólót adtam rá így kicsit kijózanodott. 
-Ne, léci ne menj el.-fogta meg a csuklómat az ágy mellet.-Nem szeretnék most egyedül lenni.-nézett mélyen a szemembe.
-De...-próbáltam mondani valamit de belém folytotta a szót.
-Semmi de, csak barátként ha kell akkor alszok lábnál csak maradj.-kérlelt.
-Jó maradok.-mondtam.-És nem kell lábnál aludnod ,csak tartsuk a távolságot.-mondtam neki.
-Jó.-feküdt le az ágy szélére és én a másikra.
-Köszi.-suttogta.
-Mégis mit?.-kérdeztem vissza.
-Hogy nem hagytál a lépcső alján..-mondta és utána mind a ketten elaludtunk.
Hajnali 4 órákkor a  telefonom csörgésére ébredtem fel mert Kristóf hívott.




-Szia.-mondtam kifelé menet Erik szobájából .
-Szia felkeltettelek?..-kérdezte.
-Hát ... igazság szerint igen de nem baj.-mondtam most már mosolyogva.
-Akkor oké.-mondta.
-öhmm..és mért hívtál?.-kérdeztem.
-Hallani akartam a hangod.-vágta rá  és én azt a pár lépést ami a szobámtól választott el már futva tettem meg annyira meg örültem ennek a mondatnak főleg úgy hogy Kristóf mondta.
-Hahó itt vagy?Valami pukkanást hallottam.-mondta.
-öö..én voltam.Ráugrottam az ágyra.-mondtam nevetve.
-Ó.-mondta döbbenten.
-Mi ó ?.-kérdeztem vissza.
-Annyira megörültél nekem hogy ráugortál  az ágyra?-mondta szerintem mosolyogva.
-Neeeem.-tagadtam az igazságot hogy még véletlenül se tudja meg mennyire megörültem hogy felhívott.
-Az kár.-mondta.
-És miért ?.-kérdeztem most már vigyorogva.
-Hát mert akkor elmehettünk volna valahova ketten.-jelentette ki.
-Úgy hogy ki nem állhatlak?.-incselkedtem vele.
-Ki nem állhatsz ?!Zoe tudom hogy oda vagy értem.-mondta mosolyogva.
-Egoista.-vágtam rá.
-Nem minden esetben.De most leteszem majd összefutunk.Szia.-köszönt el.
-Szia.-mondtam egy nagyot sóhajtva.
Mit is mondhatnék erre ez volt az első esett Erik óta hogy nem szerettem volna letenni  a telefont,hanem  hallani szeretem volna a hangját mert ha vele beszéltem meg mindent ami a bulin és Pesten történt ,eltűnt az emlékeim közül ahol csak Kristóf meg én léteztünk.
Mikor feleszméltem az álmodozásból már készülődnöm kellett mert Krisztával találkozunk az iskola előtt és utána mentünk táncolni.Gyorsan kerestem magamnak egy rövidnadrágot és egy pólót.Mikor készen lettem a fürdéssel felkaptam magamra egy fekete shortot  és egy bordó pólót  azután pedig megcsináltam a hajamat.



Utána lementem a konyhába ahol ott volt Lili és anyu.
-Jóreggelt.-köszöntem oda.
-Jó reggelt kincsem.-köszönt vissza anya.
-Zoee.-ugrott a nyakamba Lili.
-Jó reggelt hercegnőm.-pusziltam meg.
-Ma is jön Kristóf?.-kérdezte.
-Nem tudom miért?.-kérdeztem vissza mosolyogva.
-Azért mert megígérte hogy majd játszik velem.-mondta izgatottan.
-Hát ha megígérte be is fogja tartani.-mondtam és letettem.
-Juuuj de jóó.-visította.

Miután megettem a reggelim elindultam az iskolába.
-Zoee meg vársz??.-kiabált utánam Kristóf.
-Persze.-mondtam mosolyogva miközben hátrafordultam , de nem álltam meg.
-Ja, látom.-futott utánam mikor már majdnem utolért én is elkezdtem futni előle , de hirtelen egy kéz ragadta meg a csípőmet.
-Meeg vagy.-fogott le hátulról.
-Meg, de most már engedj el.-mondtam nevetve.
-Ahogy akarod.-és elengedett a fél kezével ,a másikat a derekamon hagyta és úgy mentünk tovább.
-Sziasztok.-futott oda hozzám Kriszta ,de Kristóf még mindig nem engedett el és ezt észre is vette.-ti meg mit műveltek?.-nézett Kristóf kezére.
-Barátkozunk.-vágta rá Kristóf.
-Oké de most be kéne fejezni mert elkésünk.-nézett Kriszta az órájára.
-Úú tényleg.Majd össze futunk.-intettem Kristófnak menet közben.
A táncteremben már mindenki ott volt, csak mi késlekedtünk.
-Sziasztok lányok.Üljetek le bejelenteni valóm van.-mondta a tánc tanár.Gyorsan leültünk a padra és vártuk a tanár mondandóját.
-Oké.-mondta mikor mindenki elhallgatott.-Jövő hónapban lesz egy tánc verseny ahová az itt jelenlevőknek muszáj részt venniük mert ezen múlik hogy az osztályuk  hova fog menni kirándulni és mikor.-mondta.-Ó és még valami párokat kell alakítani amit most rögtön kell eldöntenetek.-fejezte be és mi Krisztával össze néztünk.
-Meg kell nyernünk.-mondta egyből.
-Az biztos.-vágtam rá.
Mikor a tanár le írta a noteszébe a párokat elkezdtünk a bemelegítést.
-Oké azt hiszem mindenki készen van a bemelegítéssel.Ugye így van ?.-kérdezte meg és mindenki bólogatott.-Oké akkor menjetek oda az asztalhoz és ragasszatok a ruhátokra egy egy sorszámot és utána kezdhetjük is egy kis balettel amit fel fogok venni.-fejezte be és mi oda siettünk az asztalhoz.
-Olyan mintha most felvételeznénk.Nem?.-kérdezte Kriszta.
-Hát ja.-mondtam.
-Jó akkor az első Zoe lesz.Gyere mutasd be pár mozdulatot amit eddig tanultál.-mondta nekem és én elkezdtem táncolni.

*

-Jó elég lesz köszönöm.-mondta.-Akivel már felvettük a táncot az nyugodtan haza mehet.-mondta mikor már kezdtünk hangosak lenni.
-Jó akkor menjük.-állt fel Kriszta.
-Oké és elmegyünk valahov...-kezdtem bele de a telefonom csörgése félbeszakított.
-Halló.-szóltam bele.
-Csá én vagyok az Erik.-köszönt bele.
-Mit akarsz?.-kérdeztem egyből.
-Veled elmenni moziba.-bökte ki.
-Nem megyek, programom van.-hazudtam mert még nem beszéltem le senkivel.
-Kivel?.-kérdezte.
-Kristóffal.-vágtam rá gondolkodás nélkül.Mondjuk teljesen nem volt hazugság mert még reggel úgy volt ,hogy elmegyünk valahova de nem beszéltük le ,hogy hol és mikor találkozunk ezért nem is törtem rajta magam.
-Ó oké.Akkor csá majd dumálunk.-köszönt el.
-Csá.-nyomtam ki.-Indulhatunk.-szóltam oda Krisztának.
-Oké.Sziasztok.-intett és elindult felém.-Képzeld ma a többiek szerveztek egy kis össze jövetelt.Elmegyünk?.-nézett rám.
-Ha szeretnél.-mondtam az ajtó felé menet.
-Szeretnék.De akkor nem lenne baj ha most nálam készülődnél mert akkor nem érünk oda időben, ha lemegyünk hozzád meg ilyesmi.-hadarta izgatottan.

-Oké.üzenek anyunak.-vettem elő a telóm.


Pár percre rá Kristóf is üzent.

K:Hali, jössz Csengéhez?
Z:Ja, te is ?
K:Ja.Akkor ott tali.:)
Z:oké.Szia
K:Hali
*


-Te már tudod mit veszel fel?.-kérdeztem Krisztát.
-Aha , de most ne velem foglalkozzunk ,hanem veled csinosnak kell lenned.-mondta
-Nem jó ami rajtam van ?.-néztem végig magamon.
-Neem én is átöltözök, akkor te is.-mondta.-Ezt próbáld fel.-vágott hozzám egy ruhát.
-Én ezt nem veszem fel!.-mondtam idegesen.-Várj majd én választok.-mondtam a szekrénybe bújva.
-Okéé.-mondta.
-Meg van.Ez jó lesz.--mutattam meg neki.
-Aha ez is csinos.-mondta.
Gyorsan felöltöztünk és megcsináltuk a hajunkat és a sminkünket.Az én választásom egy fehér pulóver volt ami fekete szívekkel volt díszítve hozzá pedig egy fekete bőrszoknyát vettem fel.Kriszta egy fehér atlétát és egy  ezüst színű szoknyát választott.

-Indulhatunk.-mondtam.
-Okés.-ment az ajtó felé.-Szia anya majd jövünk.-ölelte meg az anyukáját az ajtóban.
-Csókolóm.-köszöntem el.
Futó lépésben kimentünk a garázsba és beültünk a kocsiba amit Kriszta vezetett.
Már az ajtó felé sétáltunk mikor Kloe és Tomi jött ki a házból.
-Szasztok'-köszönt Tomi.


-Hali.-köszöntünk egyszerre Krisztával.

A házban már mindenki a nappaliban ült törökülésben, és üvegeztek.

-Réka felelsz vagy mersz?.-kérdezte Kristóf.

-Merek.-vágta rá Réka.
-Oké.Csókold meg Levit.-mondta.
-Oké.-ment oda Levihez és szó szerint lesmárolta.
-Sziasztok.-ültem le Kristóf mellé.
-Hali.Láttad Rékát?-súgta oda Kristóf.
-Ja.-súgtam vissza.-Én jövök.-fordultam a többiek felé de senki sem figyelt rám hanem elmélyülten beszélgettek.-Kussoljatok már.-Ordítottam el magam amire mindenki felfigyelt.-Azt mondtam hogy én jövök.-mondtam halkabban.-Na végre.Akkor Kriszta felelsz vagy mersz?.-fordultam felé.
-Szerinted?Hát persze hogy merek.-jelentette ki.
-Okéé akkor csókold meg Taylort.-mondtam
-Tee szemét.-mondta.-Ezt még vissza kapod.-mondta most már mosolyogva, és közben  oda ment Taylorhoz és megcsókolta.Mikor befejezték mind a ketten csak egymás szemébe tudtak nézni addig míg Alex meg nem szakította őket.
-Folytassuk a játékot vagy még csodáljuk őket.-mondta Alex gúnyosan.
-Jaa, folytassuk.-tért észhez Kriszta.-Kristóf felelsz vagy mersz?.-fordult felénk.
-Merek.-vágta rá.
-Oké.csókold meg Zoet.-nézet közben rám.-Mondtam hogy vissza kapod.-mondta vigyorogva.
-Hah.-Csak ennyit tudtam mondani mert Kristóf előrehajolt, lehunyta a szemét, és egy másodpercre fontolóra vettem, hogy elhúzódok  , de nem tettem hanem az utolsó pillanatig nyitva tartottam a szemem és aztán levegő után kaptam , ahogy az ajka az enyémhez ért.Teljesen elgyengültem mikor Kristóf keze jobban magához húzott és átölelt , ahogy a nyelve mélyen a számba hatolt nem tudtunk betelni egymással.
Addig nem hagytuk abba míg valaki közbe nem szólt.
-Szasztok'-köszönt be Erik.-Ti meg mi a francot műveltek?-nézett gondolom egyből ránk.
Kristóffal Nem foglalkoztunk Erikkel hanem egymás reakcióját figyeltük kis idő múlva én törtem meg a szem kontaktust, azért mert már nem bírtam meg állni hogy ne vigyorogjak .Mikor már pár perc eltelt vissza fordultam hozzá attól függetlenül hogy még mindig vigyorogtam , de ezzel nem csak én voltam így hanem Kristóf is.
-Mizu?.-súgta nekem Kristóf.
-öö...semmi.-mondtam mosolyogva és utána játszottunk tovább.
A többiek feladatára már nem emlékszem annyira ,mert azon törtem a fejem hogy Kristóf is érezte azt amit én.Mikor már páran voltunk a nappaliba és nem tudtunk semmit sem csinálni csak beszélgetni akkor én is elindultam haza.
-Már mész is ?.-jött utánam Kristóf.
-Aha.-mondtam és kifelé vettem az irányt.-Te is ?-kérdeztem hátra pillantva.
-Én még nem majd Mátéval ma ott szunyál nálunk.-mondta.
-Ja okés akkor Szia.-köszöntem el felé fordulva.
-Szia.-nyomott egy puszit az arcomra és utána vissza bement a házba.
Amikor haza értem akkor felmentem a szobámba és átöltöztem utána pedig fel néztem Facebookra amire fel voltak töltve  képek az összejövetelről.








Nincsenek megjegyzések: