Részek Szereplők Bevezető

2015. március 9., hétfő

3.rész



Szombat reggel anyu fél nyolckor bejött a szobámba.
-Jó reggelt kicsim ,kelj fel mert megyünk vásárolni.-mondta.
-Jó reggelt ,hány óra van anyu?-kérdeztem fáradtam.
-Fél nyolc, gyere mert még sok dolgunk van ,siess 20 perc múlva találkozunk lent.-mondta és kisiettet a szobámból.
Máskor szombaton ha anyu megy vásárolni engem sosem hív ,mindig hagynak nyugodtan aludni ,kivéve ha Lili nagyon unatkozik ,mert akkor bejön a szobámba és addig ugrál az ágyon míg fel nem kelek.Már eltelt 20 perc de én még mindig az ágyban feküdtem pedig már lent kellet volna lennem, ahogy anya mondta.
- Zoe. -kiabált anya-  Gyere le de rögtön.
-Megyek, megyek. -üvöltöttem.
Gyorsan felvettem egy térd feletti bőrszoknyát, és egy hozzá illő pólót utána pedig meg csináltam a hajam, sminkre már nem volt idő szóval totál nyúzott fejjel mentem le a konyhába

-Csinos vagy kicsim de mi van az arcoddal ?-kérdezte anya.

-Fél nyolc van szerinted?-mondtam kicsit gúnyolódva.-Bocsi anya de nagyon korán van még ,és
fáradt vagyok.-javítottam ki magam.

-Semmi baj kicsim meg értem.Na induljunk mert elkésünk.-mondta.

-Még is honnan?-kérdeztem meglepődve.De erre  már nem válaszolt.
Egy kis

Starbucks-nál álltunk meg.Volt egy olyan érzésem hogy nem csak anya lánya program lesz, és jól gondoltam  ott volt Kristóf és az anyukája.

-Sziasztok.-köszönt anya.-Ő itt a lányom Zoe.

-Igen tudom. Az én nevem Emma .-fordult felém.-Kristóf már nagyon sokat mesélt rólad.

-Csókolom .-mosolyogtam rá.
-Jaj ,nyugodtan tegezhetsz nem vagyok én olyan öreg.-mondta mosolyogva.-Gyertek üljetek csak le ne csak ácsorogjatok ott.-mondta. 
Anyuval mind a ketten helyet foglaltunk, ő Emma mellé, én meg Kristóf mellé.
-Kristóf azt hiszem beszélnünk kellene.-súgtam oda neki az anyukáink meg kuncogtak hogy ilyen közel láttak mindet.
-Mond, mi olyan fontos.-mondta
-Az hogy az a lány akivel ma randiztál volna tegnap le rohant engem hogy igaz-e hogy eggyüt vacsizunk ,meg hogy én megfogom bánni veled együtt.Elmagyaráznád?-kezdtem el faggatni.
-Muszáj?-kérdezte én meg bólintottam-Jó ,de figyelj nem mondom el kétszer.-mondta.
-Oké mond már.-mondtam türelmetlenül.
-Oké.. ez úgy történt hogy csütörtökön találkoztam vele, és lemondtam a randit azzal az ürüggyel hogy veled randizok.-mondta én meg csodálkozva néztem rá.-Ne nézz így tudod milyen idegesítő volt hogy minden mondatomba beleszólt.-mondta
-Igen.-kiabáltam rá.-Szerinted mikor rám rontott nem csinálta?.-kérdeztem hitetlen kedve.
-Jóó oké tudod .-és elmosolyodott.
Utána már nem beszélgettünk sokat mert indultunk bevásárolni együtt.
Mindent megvettünk ami a vacsihoz kell.
Amikor anya azt mondta hogy jönnek vacsorázni nem úgy értettem hogy együt csinálják az ételt ,hanem csak anya ,és Kristófék  enni jönnek.A házba  szatyrokkal értünk be, mindenkinél volt kettő.
-Na meg érkeztünk .-mondta 
-Nagyon szép ház.-dicsérte meg a házat  Emma. 
-Köszönjük.-mondta.-Gyerekek addig menjetek fel a szobába és foglaljátok el magatokat-jelentette ki én meg mentem fel a szobába.-Zoe mikor azt mondtam gyerekek rád meg Kristófra gondoltam.-mondta erőltetett nevetéssel.
-Ja okés csak gyorsan át öltözöm valami kényelmesbe.-mondtam és szaladtam fel a szobámba.Fel kaptam magamra egy bő fazonú pólót, hozzá pedig egy fekete farmert.


Már eltelhetett vagy 30 perc de még mindig nem mentem le ,egyszerűen nem szerettem volna Kristóffal tölteni az időt, szóval inkább Krisztával beszélgettem facebookon.

már vissza írni nem tudtam mert kopogtak az ajtómon.
-Szabad.-kiabáltam.Egyből tudtam hogy Kristóf  áll az ajtó előtt ,mert bekopogott és más sose szokott bekopogni, csak beront  .
-És mióta ?.-kérdezte vissza nevetve.
-Hát 30 perce azt hiszem.-nevetem rá.
-Na ne ,komolyan fél órája bejöhettem volna?.-mondta és közben fogta a fejét.-A húgoddal kellet Barbi-val játszanom és nem szóltál ?Ez már több a soknál.-Mondta nevetve.
-Nem gondoltad komolyan hogy lemegyek érted .mikor örülök ha nem lehetek veled.-nevettem én is .
-Más a helyedbe igen is örülne. nem gondolod? -jelentette ki.
-Hát ha sokszor nem lennél bunkó. akkor lehet más hogy lenne. te nem gondolod?.-vágtam vissza mosolyogva.
-Jó ott a pont .-nevetett ki.-Amúgy cool a szobád..csak tudod kicsit csajos.-jelentette ki azután hogy körbenézett.
-Ezt a mondatot végig gondoltad ? .-mondtam vigyorogva.
-Őszintén ? Nem.-mondta és leült az ágyamra.
-Gondoltam.És mit szeretnél csinálni vacsoráig?.-kérdeztem.
-Bármit csak a húgoddal ne keljen lennem.-mondta nevetve.
-Oké.Akkor játszunk Felelsz vagy Merszet.Na ?-kérdeztem izgatottan.
-Ketten?.-kérdezte én meg bólintottam.
-Hát oké kezdem Felesz vagy Mersz ?-kérdezte.
-Merek.-mondtam magabiztosan.
-Oké mondok 3 feladatot és választhatsz oké ?.-bólintottam.
                 1.-Csókolj meg


                 2.Nyúlj bele a WC-be

                 3.játssz a húgoddal 

 -Te csaló ez nem ér.-háborodtam fel.

-De igen is ér ,válassz .-mondta vidáman-Te találtad ki ezt a játékot akkor csinál is végig.-mondta
-Hát oké.-mondtam,és közben közelebb hajoltam hozzá ,már nem voltunk messze egymástól már csak pár centi választott el minket. Amikor már kezdte lecsukni a szemét ,,elhúzódtam tőle .

-Akkor menjünk a fürdőbe.-mondtam nevetve.
-Micsoda?.-kérdezte, de utána le esett neki hogy csak vicceltem, és elkezdett röhögni.
-Jó ezt még vissza kapod.-mondta nevetve és felált. 
-Egy perc ,mindjárt jövök-mondtam de már a lépcsőn lefelé.
-okéé siess-kiabálta utánam.
Kértem anyától egy gumi kesztyűt, azért mert Kristóf nem szabta meg hogyan nyúljak bele a WC-be.
-Na itt vagyok mehetünk.-hívtam magammal.
-Na ne.. Mond hogy az nem egy kesztyű!.-mondta hitetlen kedve.-És még én vagyok a csaló.-jelentette ki már ő is nevetve.
Mikor készen voltunk a feladattal vissza mentünk a szobámba..
-Na most én jövök.Felelsz vagy Mersz?.-kérdeztem
-Merek.-válaszolta
-Oké.
1.Játssz a húgommal 10 percet.
2.Holnap elmegyünk valahova barátként,és te találod ki hogy hova.És véletlenül se gondolj randira mert nem az.
 3.holnap valakit meg kell csókolnod a szemem láttára.-mondtam el a feladatokat.

-Háát oké ha szeretnéd a másodikat és a harmadikat megcsinálom de cserébe neked is kell kettőt oké ? -kérdezte és bólintottam.
-1. hétfő reggel Taylornak puszival köszönsz.
2.holnap felkel venned videóra hogyan táncolsz..-mondta
-Oké, ezek könnyűk.-jelentettem ki lazán.
DE cseppet sem voltak könnyűk, mert táncolni nem szeretek mások előtt
Taylor előtt pedig szégyenlős vagyok.De muszáj lesz megcsinálni.
Mikor az anyukáink befejezték az ételt le hívtak minket vacsizni.
-Zoe mond hogy nem ebben a ruhában szeretnél enni vendégek előtt. Menj és öltözz át de rögtön.-mondta kínosan.
-Okéé mindjárt jövök.-mondtam már a lépcső tetején.
Gyorsan felvettem egy egybe ruhát utána kiengedtem a hajamat és gyengén befontam.

-Itt vagyok .-mondtam az ebédlőbe lépve.Vacsora után Kristófék haza mentek, és én elmentem zuhanyozni.Mikor befejeztem akkor felkaptam a szívecskés pizsim és lefeküdtem aludni.

*

 Reggel kicsit korábban keltem fel a szokásosnál, mert Kristófnak teljesítenie kellet a feladatát amit tegnap mondtam neki.  Így este megbeszéltük hogy  10-re itt van nálam .Gyorsan kikászálódtam az ágyból és elfoglaltam a fürdőt.Mikor készen lettem a fürdéssel magamra tekertem a törülközőt és bevonultam a szobámba valami elfogadható ruhát keresni.A választásom egy rózsaszín egyberuhára esett, amit pár ékszerrel korrigáltam.A hajamat pedig csak oldalra csatoltam hogy ne lógjon a szemembe.
Mikor mindennel készen lettem le mentem a nappaliba mert ott volt anya.
-Jó reggelt.-mondtam boldogan.
-Neked is.De szép vagy.Hová készülsz?.-kérdezte.
-Kristóffal megyünk valahova .-mondtam és anya elkezdett vigyorogni.
-Ne  mosolyogj nem randi olyan mintha Krisztával mennék.-jelentettem ki.
-Persze csak Kriszta lány.-mondta nevetve.
-DE akkor sem randi ,anya!.-emeltem fel a hangom.
Még utoljára felmentem a fürdőbe megnézni magamat hogy nem kenődött el-e  a sminkem. Mire le értem addigra már Kristóf várakozott anyával az ajtó előtt.
-Szia.-köszöntem mosolyogva.
-Helló ,indulhatunk?.-kérdezte
-Igen persze.-mondtam és nyomtam egy puszit anya arcára.
-Szia anya majd jövünk-köszöntem el.
-Oké érezzétek jól magatokat.-mondta boldogan.
Mikor kiértünk a házból Kristóf egyből meg kérdezte miért volt ilyen furcsa anya.
-Hát igazság szerint azért mert azt hiszi hogy randizunk pedig nem.-mondtam nevetve.
De Kristóf nem nevetett velem ,hanem hirtelen elkomolyodott és a legközelebbi pékségig meg sem szólalt.
Mikor beléptünk oda sétáltunk a pulthoz és vettünk néhány sütit.
-Te mit kérsz ?.-kérdezte kedvetlenül.
-Mindegy.-válaszoltam mosolyogva hátha jobb kedvre derítem.
-Oké..-mondta.-És hova szeretnél menni?.-kérdezte.
-Nem úgy volt hogy te találod ki ?.-mondtam döbbenten.
-Ja de.Akkor mit szólsz a mozihoz?.-kérdezte és folytatta.-Nézhetnénk valami jó horrort..-jelentette ki és én bólintottam.
Mikor végig néztük a filmet már mindketten nevetve jöttünk ki ,mert a film közbe egy nő kiszalad a teremből annyira megijedt.
-Nem vagy éhes?.-kérdezte.
-De egy kicsit te ? .-kérdeztem vissza.
-Nem én nem..-mondta .
-Te hogyan tudsz enni ilyen film után ?.--kérdezte nevetve ,mikor már megettem kér hamburgert .
-Hát könnyen nem látod .-mondtam teleszájal erre ő elkezdett annyira nevetni hogy majdnem leesett a székről.
-Hagyd már abba nem vicces!.-mondtam idegesen.

Haza felé menet sokat nevetgéltünk és beszélgettünk.
-Nem jössz be?.kérdeztem reménykedve hátha nézünk még egy filmet.
-Bocsi nem dolgom van. Majd máskor.-mondta és beszállt a kocsiba.
-Oké.-motyogtam
-Bocsi Zoe ,holnap még összefutunk..-kiabált oda.
Gyorsan megettem a vacsorámat és bedőltem az ágyba de aludni.











Nincsenek megjegyzések: