Részek Szereplők Bevezető

2015. március 8., vasárnap

2.rész


Reggel korán keltem mert a nem akartam megint elkésni az iskolából, mint tegnap. Gyorsan el foglaltam a fürdőt és letusoltam. A hajamat egy kontyba fogtam ,és ki sminkeltem magam (szempillaspirál és szájfény). Felvettem egy kényelmes farmert, és egy pólót ,utána pedig a konyhába vettem az irányt.
Reggeli után el indultam a suliba. Amikor felértem az osztályunkba még nem volt ott senki ,leültem a helyemre, lehajtottam a fejemet a padra és elaludtam.

* -Héé csajszi jobb ha felkelsz, mert mindjárt itt vannak a többiek és ne tudd meg miben lesz részed, ha még mindig így fekszel.-mondta Áron.
-Oké-mondtam és felkeltem a padról. Alig telt egy perc és már mindenki jött be a terembe ,azt nem mondhatni hogy rendesen mert Levi szó szerint beesett ,Gergely pedig berontott ,máskor jobban meggondolom mielőtt elaludnék a teremben.Az előttem ülő padban Kriszta foglalt helyet , miután kipakolt hátra fordult hozzám és elkezdtünk beszélgetni, a régi iskoláról, a barátainkról és közben jókat nevettünk.A tanár ellőt Kloé esett be.
Ebéd szünetben le mentünk az udvarra ,és le ültünk egy padra Krisztával ,egy kis idő után minden lány az osztályból ott ült velünk és beszélgettünk minden féléről míg be nem csengettek. Magyar óra következett a tanár mindenkit lefeleltettet, a házi olvasmányból aki tudta az elmondta a tartalmat ,aki nem az egyessel ment haza a második napon. Órák után Krisztával mentünk együtt haza mert arra lakott amerre én. Közben azt mondogatta hogy a hétvégén le lesznek árazva a H&M-be a ruhák .
-Nem jössz el velem szombaton és akkor te is tudsz venni valamit.-mondta
-Bocsi én most kihagyom mert szombatra anya áthívta a Szalai családot vacsorára.-közöltem vele és elképedt.
-Micsodaa? A Szalai család Kristófék?-kérdezte totál döbbenten .
-Igen ők.És ebbe az a legnagyobb tragédia hogy még nem is beszéltem vele sokat .-mondtam
-Szombaton úgyis fogtok majd beszélni többet-mondta
 -Ezt honnan veszed attól mert átjön nem vagyok köteles vele beszélgetni.-mondtam

Vacsi után felnéztem  Facebookra utána pedig   leraktam a telefonomat az éjjeliszekrényre  és bedőltem az ágyba.

*
Ma tánc táborba megyek tanulni ,azért mert a sulimba bevezettek egy olyan rendszert hogy egy egész napot muszáj tánccal tölteni iskola helyett. Így minden szerdán tanulás mentes nap van . A tánc a mindenem. Hipp-hopp méghozzá. A stílusom olyan mint Krisztának, de majd vigyáztunk arra, hogy ne legyünk teljesen olyanok.

Miután elkészültem, még meglátogattam Krisztát mert megadta a címét hogy hol lakik, így mehetünk együtt.Oda értem a ház elé becsengettem de nem Kriszta nyitott ajtót hanem az anyukája.
-Csokólom Krisztához jöttem az egyik osztály társa vagyok.-mondtam bátortalanul
-Szia Kriszta fent van az emeleten az első szoba az övé ,menj be nyugodtan.mondta és beengedett a házba.
-rendben köszönöm.És már szaladtam fel a lépcsőn.
-Kipp-kopp. Ki van itt. - köszöntem be neki kicsit viccesen.
-Szia.- mondta és megölelt.
-Indulhatunk ?-kérdeztem felpörögve.
-Igen-ordította.3o perc múlva már a kocsival száguldottunk a táborhoz (ami egy tánctermet jelentett de mindenki így hívja ) Kriszta szüleivel. Krisztát nagy nehezen kituszkoltam a kocsiból
mert egy óriási táskával ült be az anyós ülésre.Mikor már készen voltunk a bemelegítéssel akkor kezdőthettet a tánc.
-Hali srácok! Készen álltok a táncra?- sikították teli torokból a tánc tanárok.A névsor olvasás és a bemutatkozás után 2 óra tánc jött. Majdnem az egész nap tánccal telt kivéve mikor elmentünk ebédelni és mikor pihentünk egy kicsit. Mire haza értem hulla fáradt voltam szóval gyorsan meg ettem a vacsit és rohantam fel a szobámba aludni.



*


Csütörtökön nem volt semmi érdekes ezért azt nem is mesélem el. Reggel A telefonomra keltem sokkal hamarabb az ébresztő előtt azért  mert Kriszta üzent





És már csak 20 percem volt elkészülni ami nekem természetesen nem elég.Gyorsan kerestem egy elfogatható pólót és nadrágot utána gyorsan felraktam magamra egy kis sminket és befontam  a hajamat.


Pont készen lettem mikor csengettek.
-Szia.-ugrott a nyakamba Kriszta
-Szia!-öleltem vissza.-Mehetünk ? -kérdeztem 
-Igeen .-mondta kicsit fura volt hogy ennyire sietett az iskolába.-Miért sietsz ennyire a suliba ? -kérdeztem.
-Majd meg látod .-nevetett.-Jobb ha mindenki előtt be érünk.Tegnap nem voltál fent facebookon ??.-kérdezte.-Nem voltam miért mi volt olyan érdekes ?.-jó ez már engem is érdekelt .
-Csak annyit mondok hogy Kristóffal kapcsolatos dolgot írtak ki facebookra ,ahol te is meg vagy említve ennyi nem nagy ügy.-mondta én meg értetlenül bámultam rá.
Mikor be értünk az iskolába egy lélek sem volt csak a portás és a takarítok , mi lehetett az amit ki raktak facebookra ,hogy ilyen korán kell bejönni az iskolába hogy ne találkozzak senkivel.
-Tényleg valamit elfelejtettem mondani ma jön egy új diák valami Taylor a neve szerinted dögös lesz ?-kérdezte boldogan.
-Fogalmam sincs, nem is tudtam hogy jön-mondtam.
-Én remélem az lesz itt olyan unalmasak a fiúk ott van például Gergely ,jó néha tud vicceset is mondani ,de az a baj hogy NÉHA a többi meg vagy örült vagy van csaja ezt már nem  lehet igaz-mondta.
-Úgy látszik neked kell egy pasi.-de ezt már úgy mondtam hogy az ajtó felé néztem ,mert akkor lépett be Taylor.
*TAYLOR*

Nincs olyan szó ami leírhatná, még a dögös is kevés lenne.
Utánam Kriszta is észre vette.
-Atya világ ez tényleg dögös.-mondta és nem halkan ,így Taylor is meg hallotta és elkezdett nevetni,mi meg persze tiszta vörösek lettünk.
-Sziasztok lányok megmondanátok nekem melyik pad üres?.-kérdezte.
Mire bátorságom lett volna megmondani addigra Kriszta már ott állt mellette.
-Persze itt egy-mutatott az ajtó felőli padsor utolsó padjára.-És  itt is.-Meg mutatta az ablak felőlit is és közben mosolygott rá csábosan.
-Okés köszi.-mosolygott rá és utána rám nézett.
Már majd nem mindenki bent volt a teremben kivéve Kristófot.Óra előtt még Kriszta hátra fordult.
-Tetszel neki.-jelentette ki nem rám nézve.-Végig téged bámul nézd.-bökött meg a tollával.
-És?.-kérdeztem vissza.
-Te vak vagy nézz már rá!.-kiabált és mindenki ránk figyelt.
-Jó most már mindenki minket nézz ,nem csak ő.-nevettem fel.
-Hoppá tényleg bocsi.-nevettet velem 
Ebéd szünetben Kriszta azt mondta le ne merjek menni az udvarra hanem beszélgessek Taylorral , de mit azt elfelejtette mondani.Arra néztem fel a füzetemből hogy egy lány ott áll előttem és engem nézz.


-Hello tudok segíteni?.-kérdeztem bizonytalanul.
-Igen ha te vagy Zoe!-mondta kicsit fennhangon.
-Öö igen én vagyok miért?.-kérdeztem.
-Ismered Kristófot ügye?-bólintottam.
-Tényleg veled vacsorázik szombaton azért nem jön el velem randizni?.-kérdezte.
-Hát igazság szerint igen de..-és nem engedte hogy befejezzem.
-Akkor igaz ,a rohadék ,ezt még nagyon megbánjátok.-mondta fenyegetően.
-Várj még nem fejeztem be.-állítottam meg mikor még az ajtónál állt.
-És elmondanád kit érdekel?.-mondta
-Én szerintem téged..mert mi nem randizunk !-ordítottam a képébe ,mert már nagyon felidegesített.
-Mi?-mondta meglepődve.
-A szüleink találta ki az egészet, nem mintha magyarázkodnom kéne egy olyan lánynak akit nem ismerek..-mondtam de közbe vágott
-Jó a lényegre.-na jó ez már több a soknál ,még nem is várja meg a mondatom végét.
-Próbáltam elmagyarázni de tudod mit nem érdekel akkor randizunk!-na most én kiabáltam vele.
-Tudtam.-vágott egy grimaszt és már ott sem volt.
-Ez aztán a csajos veszekedés.-jelentette ki Taylor és elkezdett nevetni ,na jó ezt én sem bírtam ki , szóval már mindketten sírtunk  a nevetéstől.Mikor abba bírtam hagyni akkor megszólaltam.
-De tudod hogy felidegesíttet ?.-kérdeztem röhögve.-Még azt sem várta meg hogy befejezzem a mondatot, amit elkezdtem és már háborgott akkor had higgye azt hogy randizunk nem érdekel!.-mikor kiadtam magamból újra elkezdtünk nevetni.
Amikor az osztály társaink jöttek be még akkor is nevettünk akárhányszor hátra néztem ő is elkezdett kacagni.Mikor bejött Kriszta egyből lecsapott ránk hogy mi történt.
-Mi van veletek ?Mi történt.-mondta idegesen mert már vagy ötször megkérdezte.Meg próbáltam abba hagyni és elmeséltem neki na akkor már ő is nevettet a történteken.
Este 5-órára értem haza meg vacsiztam és bedőltem az ágyba.


Nincsenek megjegyzések: