Részek Szereplők Bevezető

2015. március 8., vasárnap

1.rész


Reggel egy nagy sikításra keltem mert a húgom Lili nem szeretett volna elköltözni Zalaegerszegre, igazság szerint nekem sem volt sok kedvem  ,de  ott volt a legjobb tánciskola.
Anyával megbeszéltük hogy ma tartok egy utolsó házi bulit ,mert holnap már utazunk és kevesebb mint 8 nap van az iskoláig.

Gyorsan kikászálódtam az ágyból, és előszedtem egy kényelmes sortot, és egy pólót s elindultam zuhanyozni vagyis csak akartam mert éppen Lili volt bent a fürdőben.
-Lili siess nem sokára itt vannak a barátaim és még  pizsiben leszek amikor ideérnek !-ordítottam
-Oké fél óra és készen leszek..!-mondta és elég volt hozzá hogy reggel korán  feldühítsen.
-Fél óra szó sem lehet róla ! Anya, Lili nem enged be a fürdőbe nem leszek készen!-Mire anya feljött a fürdő szobához ,addigra   Lili  ki kijött. Végre jöhettem én, gyorsan végeztem a zuhannyal és felöltöztem .A hajamat egy gyenge kontyba fogtam. Mire megettem a reggelimet addigra már csengettek is . Pár perc múlva  már az ajtóba álltam Zsani előtt akivel általános óta a legjobb barátnők vagyunk.


-Szia!-ugrott a nyakamba.
-Szia !-öleltem meg.-Indulhatunk vásárolni?-kérdeztem.
-Igeen.-mondta.
Egy kisebb áruházba mindent megtudtunk venni ,ami a  bulihoz kell.Mikor hazaértünk elkezdtük a díszítést. Én a nappalival kezdtem,   Zsani pedig a konyhával.Az ajtóba több lufit akasztottam , hogy feldobja a szobát, párat pedig csak fel akasztottam a falra,és a nappali készen is volt.
Már este 8 lehetett mikor meg jött az első vendég, minden készen állt a bulira kivéve egy embert, engem fogalmam sem volt mit vegyek fel ,pedig sietnem kéne mert már sokan voltak odalent a földszinten.Végül egy rózsaszín térd feletti ruhára esett a választásom amit feldobtam pár kiegészítővel.
Mikor le értem mindenki ott volt aki számít kivéve egy embert, Gerit akibe teljesen beleestem, igazság szerint nem teljesen az a fajta fiú volt akit a szülők minden nap szívesen látnak ,hanem akitől  félteni kell a lányukat.Pár perc múlva már ott ült a kanapén, ölébe egy lánnyal akivel csaknem fel nem falták egymást.Próbáltam figyelmen kívül hagyni őket , de mikor már 30 perce folyamatosan csókolóztak ,felment bennem a pumpa oda mentem hozzájuk és elküldtem őket melegebb éghajlatra.
Körülbelül erről szólt az egész buli szidtam őket mint állat ,végül mikor már felfogták hogy nem szeretném itt látni őket, távoztak én pedig hajnalig csak táncoltam.

*
Reggel arra ébredtem hogy egy ismeretlen fiú az ölemben fekszik.Megrángattam de még ez sem hatott hogy felkeljen,ezért arra a döntésre jutottam hogy inkább valahogyan arrébb fektetem.Hát ez a tervem is dugába dőlt.
-Hé te meg mit csinálsz?.-kelt fel.
-Felkelek.-vágtam rá, mire arrébb csúszott és aludt tovább.-És te is!Mert mindjárt jönnek a szüleim.-rángattam meg.

-Jó.-állt fel.-Csá.-hagyott magamra.Gyorsan kitakarítottam a házat utána pedig lezuhanyoztam.Egy fekete farmert húztam fel ,felsőtestemre egy vékony pulóvert vettem.Hajamat pedig simán kiengedve hagytam


* Az út Zalaegerszegre borzalmas volt így azt nem is írom le részletesen. Kezdjünk az első tanítási nappal ,őszintén szólva szörnyű volt a reggelem. Tegnap sokáig nem tudtam elaludni mert nagyon izgultam milyen lesz az új suli, így reggel nem keltem fel időben ,egy fél óra késéssel értem be az iskolába. Már mindenki elfoglalta a helyét mikor beléptem a terembe egyetlen hely volt szabad ,gyorsan helyet foglaltam és figyeltem az osztály főnökre aki tanár létére igen fiatal volt .
-Jó reggelt Zoe engem Anita néninek hívnak és én leszek az osztály főnököd.-mondta.-Nem szeretnénk újra bemutatkozással húzni az időt majd szünetben bepótoljátok.-Zárta ezzel le a beszélgetést.
Óra közben az osztály társaimat figyeltem volt ,5 lány és a többi mind fiú.Egy pillanatra hátra néztem és megakadt a szemem a mögöttem ülő srácon. Ha jól láttam egy bő fazonú pólót viselt ,haja látszólag állt szerteszét de én észre vettem  rajta hogy reggel gondosan megcsinálta.Kék szemével ugyan úgy végig mért engem, ahogyan én őt ,végül csak egymás szemébe néztünk kis idő után közel hajolt hozzám és csak ezt súgta.
-Csukd be a szád.-mondta mosolyogva, erre én rögtön vissza fordultam és próbáltam csak a tanárra koncentrálni ,de őszintén szólva nem nagyon jártam sikerrel mert folyton rajta járt az eszem.
                 
                 





                                                      9.c ülésrend


Mikor végre valahára kicsengettek felpattantam a helyemről és az udvarra vettem az irányt ,messze Kristóftól,a nevét pedig csak azért tudom mert óra végén a tanár fordított időt a bemutatkozásra, hogy tudjam kikkel vagyok egy helyiségben. Újra csengetés után léptem be a terembe mert nem találták meg az órarendemet , de most a Anita néni nem fogadott olyan kedvesen.

-Zoe ezt már nem lehet igaz ülj gyorsan le a helyedre ne is lássalak.- ordította. Gyorsan a helyemre mentem és elhatároztam hogy egész órán meg sem szólalok véletlenül se vegyen észre.A tervembe egy valami zavart bele hogy Kristóf megbökött a tollával.
-Mivan?.-néztem rá idegesen.
-Valaki ideges.Csak nem rám vagy mérges?.-húzta fel a szemöldökét.
-Nem.Csak nem akarok megint egy letolást.-fordultam vissza.
Kis idő után Kristóf előre hajolt és ezt onnan tudom hogy éreztem a leheletét a vállamon.
-Kis morcos.-súgta oda és vissza ült rendesen a székére.

Az utolsó óra után inkább indultam haza . Otthon bementem a konyhába ahol anya pont főzött.
-Zoé  milyen volt az iskola? -kérdezte anya.
-Unalmas mint mindig neked milyen volt a napod anya? -kérdeztem udvariasságból .
-Nekem sem volt valami izgalmas azon kívül hogy a hétvégén egy kedves osztály társadat áthívtuk vacsorázni a családjával.-mondta.

-Mi miért ? És kit ? -ezt nem hiszem el még csak most ismertem meg őket és már szombaton itt lesznek vacsorára az biztos hogy én a szobámból ki nem jövök.

-Szalai család- néztem rá értetlenül- tudod Kristóf és eszedbe se jusson hogy majd nem jössz le mert muszáj!.- mondta mérgesen. 
Befejeztem a vacsit elköszöntem és felmentem a szobámba.


Éjfélig néztem a TV-t és Twittereztem. Utána mentem és lefürödtem és elmentem aludni.










2 megjegyzés:

Kyru írta...

Szuper én is c-be járok .

... írta...

:)